Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 24 mei 2006.

1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0

Zefde Topic als deze , maar dan gaat het over de xbox versie .

Als een aantal huurmoordenaars van Agent 47's contractenkantoor vermoordt worden in een serie bloedige aanslagen, staat de gehele onderwereld op zijn kop. Het lijkt er op dat een nieuw ‘contractenkantoor’ de markt op huurmoorden met geweld wil overnemen. Voor onze kale huurmoordenaar is dat niets nieuws, hij is het gewend om op de hielen gezeten te worden en al snel heeft hij door dat hij het volgende doelwit is. Hij reist naar de Verenigde Staten om het gevecht naar de voordeur van de vijand te brengen. Maar onderweg moet hij nog de nodige klusjes klaren. Je bent immers een huurmoordenaar.

De nieuwe gameplay elementen in Hitman: Bloodmoney zijn vooral te vinden in de voorbereiding op een missie. Agent 47 zal namelijk betaald worden voor zijn vuile baantjes in harde valuta en zich daarmee kunnen uitrusten, of het op andere manieren laten rollen. Het uitgavenpatroon kan zelfs het verloop van het spel beïnvloeden. Zo zal de speler, als hij een vorige missie min of meer verpest door gezien te worden of door te veel commotie te schoppen, zijn schande kunnen afkopen. Op deze manier heeft hij de nieuwe missie niet te beginnen met het probleem dat hij herkend wordt omdat hij onzorgvuldig te werk ging in de missies daarvoor. De nieuwe versie van de 'Glacier' engine moet de wereld nog meer tot leven brengen en dat lijkt geslaagd.

Source : http://archief.xboxworld.nl/game/953/hitman-blood-money/

Voor Foto's kijk je hier .

Game Trailer & gameplay movies zijn hier te zien .

Ik heb de game vandaag binnen gehad , maar moet hem nog spelen . :thumbs:

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel top, vond de eerdere delen ook altijd leuk.
    Niet voor 60 euro though, maar ze worden toch al snel goedkoper tegenwoordig geloof ik (hou het niet zo goed meer bij allemaal). :+
    Kinky feestjes zijn altijd leuk, kon je je ook in het 3e deel al leuk mee vermaken. ;)

3. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Heb nog nooit eerder een hitman game gespeeld, maar deze trekt mij wel aan. Ik wacht wel een paar reviews af voordat ik em ga halen. Iig vet dat er nog zo'n vette game uitkomt voor de xbox :).

4. Bazzel

Bazzel Hyperactive Poster

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is alwéér uitgesteld! Raaarwh!

5. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man , ik heb hem gisteren per post gehad , hij is niet uitgesteld .

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    En is het wat tot dusver? Ben vooral benieuwd hoe lang hij is, deel 3 had ik in een dagje uitgespeeld namelijk. Gelukkig had ik die voor een tientje meegepikt, dus was het alsnog waard. :)

7. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    hitman, wow ik weet nog hoe erg ik me vermaakt heb met de demo van Silent Assassin op de pc 8) vond ik zoo vet.
    misschien ga ik deze ook wel eens in huis halen, wil hem iig eens spelen.

8. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de eerste 3 levels uitgespeeld en man wat is het gaaf .
    Je hebt gewoon zo veel mogelijkheeden om een level uit te spelen .
    En het is vet hoeveel mensen in een level rond lopen , echt leuk gedaan . _O_
    Ik heb er tot nu toe nog geen spijt van dat ik hem gekocht heb . _0/

Trouwens , wat op de front page staat klopt niet heelemaal .
    De Game is ook Live Aware en niet alleen Dolby Surround . =(

9. Re4zeN

Re4zeN Unleash the beast

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even ene vraagje,

ik ben erover aan het dneken om em voor de xbox 360 te halen, aangezien ik de demo wel cool vind.

Wilde alleen even weten of die opdracht indicator midden boven van het scherm het hele spel aanwezig is, of alleen in de demo?
    En kan je deze uit zetten, want zo is is het wel heel makkelijk om te bepalen waar je naar toe moet!

10. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik even kijken ....
    Trouwens heb jij een ander msn adres ? Je bent de laatste tijd niet vaak op MSN !?

11. Re4zeN

Re4zeN Unleash the beast

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds zelfde msn, maar idd minder online.
    Laat me aub even weten hoe t zit, anders bestel k em meteen!

12. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    De opdracht Indicator is niet altijd aan , je ziet hem als je hem nodig hebt , voor de rest niet . Helaas is het ook niet mogelijk om hem uit te zetten .

13. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel levels zitten er in het spel van hitman blood money

heb wel interesse in de game, is hij wel veel beter dan de andere delen die ervan uitgekomen zijn in de afgelopen tijd.

gr danny_0/

14. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ongeveer 10 levels verder (level op de boot) en de game ownt echt hard... hij is echt veel beter dan de andere hitman games, de manieren waarop je een level kan halen zijn er zo veel... uitbreiding van je wapens is ook heel goed uitgewerkt vind ik... Voor mij is dit zeker de 60 euro waard_O_ (kan miss ook door komen dat ik zwaar hitman fan ben :p )

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb nu de eerste 3 levels uitgespeeld (4 incl. tutorial) en ik vind het ook de beste Hitman tot nu toe. Je hebt echt veel mogelijkheden om te killen en de boel te verkennen. Graphics vind ik ook redelijk goed.

Ik vind het alleen wat makkelijk (op normaal), kan mij niet voorstellen dat de eerdere Hitman games zo makkelijk waren. Zal later wel eens aan een hogere moeilijkheidsgraad beginnen.

16. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    de moeilijkste graad, is makkelijk als je het op de echte hitman manier doet, ga je beetje killen dan is het wel moeilijk (speel zelf op de moeilijkste)
    iemand al voorbij de level
    till death do us part?, want die mennekes weten me altijd te vinden, en echt elke man op die wedding heeft een gun

laatmaar heb hem al gehaald :)

Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Was voor mij ook een uitdaging :)
    toen ik em voord e 2de keer speelde had ik alleen maar de pary invite nodig en een guest costume :) maar ik ben voor de gein als priester het level uit gevaren.

18. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem dus zojuist uitgespeeld, en echt _O_ ik vind het spel dik ownen8)

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    hmm, na al die verhalen toch duidelijk nieuwsgierig geworden.
    iemand al die m kwijt wilt? :cool:
    zal straks ook eens proberen om eraan te geraken.

20. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    In de missie dat je een crimineel moet ombrengen die beschermt word door de FBI (deze is overgelopen naar hun met waardevolle informatie) kan je iedereen die je omgebracht hebt achter in een vuilniswagen dumpen en de perser erin aanzetten. Als je dit gedaan hebt kunnen ze er nooit achterkomen waar het lichaam van de omgebrachten personen liggen.

Dit vind ik wel vet om te doen, want in de vorige delen kon dit helemaal niet.:thumbs: _0/ :)

Deel Deze Pagina