Hitman Contracts helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rivanov, 4 mei 2004.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    [Hitman Contracts] Helpthread

Speciaal voor Amarant ;) een Hitman Contracts helpthread.
    Voor al je problemen omtrent Hitman 3 ben je hier aan het juiste adres.
    Wil je gewoon praten over Hitman 3 dan moet je hier zijn...

Laatst bewerkt: 4 mei 2004
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    iemand tips voor missie 4?
    das die missie met dat jagers huis.
    vind hem niet echt leuk :)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waar ben je ergens? Ik vond dat best wel een leuke missie. Ik wil je niet alles verklappen, omdat je sommige targets op verschillende leuke manieren kunt uitschakelen (niet dom neerschieten, where's the fun in that? :)), maar als je vertelt waar je precies bent kan ik je wel wat tips geven :)

4. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    eigenlijk aan het begin :eek:
    in het begin van de missies gaat het bij mij natuurlijk (denk bij iedereen wel) mis en dan begin ik altijd iedereen overhoop te knallen. En dat is idd niet leuk en een nadeel aan het spel dat dat kan.
    Maar hoe ben je begonnen? Heb je eerst een jager vermoord en dat pak aangetrokken?
    Of raad je me aan anders te beginnen. Ik ga bij deze missie iederekeer mis.

5. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    heb ook een vraagje,i.v. met de missie in t chinese restaurant (moet 7 triads ombrengen).k heb een bom,k heb al 2 van die gasten vermoord(staan in t noordwesten de straat te bewaken) en heb dus pakkies en wapens van beide clans tot m'n beschikking.k ben ook al via een ondergrondse gang tot in een mansion geraakt.nu is t probleem:t lijkt me duidelijk da'k die auto opblaas,maar k geraak er niet bij in de buurt,elke keer dat ik iets te dicht kom(in eender welke outfit),zegt één van die eikels dat ik moet oplazeren.wat nu a.u.b.?

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoe ik het gedaan heb. Voor de duidelijkheid, ik had hier geen Silent Assasin (beste) rating voor, maar wel professional. Het kan dus beter, maar goed:

Als eerste ga je helemaal naar rechts in het riet zitten, en wacht je tot er een jager langskomt. Die geef je een headshot. Je sleept hem weg het water in, pakt z'n kleren en z'n shotgun en gaat vervolgens richting het doolhof. Op de map staat een (!) in het doolhof, ga daarheen en je vindt een luik. Door dat luik kom je in de wijnkelder, waarna je makkelijk je entree maakt in het huis.

ff tot zover, de rest laat ik je zelf uitzoeken :)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar zat ik idd ook mee. De oplossing (let op: major spoiler!):

Je moet je vermommen als chauffeur. Dat kan eigenlijk maar op 1 moment. Zodra het level begint moet je je verschuilen achter een vuilnisbak in de buurt van die rioolput. Als de auto aankomt bij het restaurant gaat de chauffeur vrij snel daarna ff pissen bij die rioolput. Op dat moment sluip je naar hem toe en geef je hem een spuitje. Pak z'n kleren en dump hem in de rioolput. Dan kun je naar boven klimmen om voorzichtig (zorg dat je niet gezien wordt) het lock te picken en de bom te pakken. Als je snel bent kun je dit eventueel ook al doen voordat de auto aankomt. Loop naar de auto en plant de bom.

Nu komt het leuke: zodra je de bom hebt geplant, stappen er wat blue lotusjes in en vluchten ze. Natuurlijk sta jij al op een afstandje met de remote in je handen :cool: Je moet er voor zorgen dat je de bom af laat gaan precies op het moment dat de auto langs die twee bewakers langs de weg rijdt. Zo ben je in één klap van 5 targets af. De rest is een eitje :)

En nog een tip als je Silent Assasin wilt halen:

Als het goed is zijn er nu nog 2 targets achtergebleven in het hotel. Voor de Silent Assasin beoordeling kun je ze met één kogel uitschakelen. Daarvoor heb je de sniper nodig. Dus moet je weer naar boven klimmen, naar de kamer waar je de bom vandaan hebt. Kleed je om als red dragon, en loop ZONDER sniper naar de cirkelvormige kamer aan de noordkant. Als je de deur opendoet wordt je als het goed is opgemerkt door een bewaker, die daarna wegloopt (in mijn geval tenminste). Dan kun je terug om de sniper te pakken. Ontwijk de bewaker die daar nog rondloopt, en nestel je ergens aan de rechterkant van die ring, zodat je een mooi uitzicht hebt op de twee blauwe lotussen. Als je zorgt dat ze achter elkaar zitten, kun je ze met één schot uitschakelen en heb je de Silent Asassin verdiend.

Succes! :D

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    tnx, ga morgen wel ff zoeke naar dat leuk :)

9. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    ok,thanks dude!

10. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is hoe ik het begin van lvl 4 heb gedaan:

Je wacht tot de mannetjes die in het begin aan het praten zijn, gaan lopen. Dan ga je naar het doolhof, pickt het lock en gaat naar dat luik. Helemaal rechtdoor (even op de map kijken, want soms komt er een vijand aan), naar boven. Dan goed op je map kijken en je kun je naar de eetzaal. Daar is een trap naar boven. Deur open en je hebt een outfit.

En Wang Fou Incident (SA):
    Dit is hoe ik het heb gedaan, denk dat de manier van DWD iets makkelijker is.

Je gaat naar het restaurant toe, gaat via de trap naar boven en pakt de outfit in de kamer met de kluis. De bom heb je niet nodig. Nu ga je snel naar beneden, naar de plek waar een doel binnenkomt. Je moet nu gebruik maken van een rare "bug": Je loopt direct tegen de begeleidende vijanden aan, waarna zij zich om zullen draaien en weggaan. Dan moet je een beetje rond je target lopen. Als het goed is stopt die en blijft hij daar voor de rest van het level staan. Je moet hem wel in het donker laten stoppen anders zul je het overnieuw moeten doen of een safe laden. Dan sneak je een beetje rond hem, zodat hij niet naar je kijkt en wire je hem. Sleep hem naar de kamer waar je doorheen moet als je naar de wc wil. Wacht daar op het 2e ventje. Hij zal naar de wc gaan. Wire hem ook. Doe hetzelfde voor het derde doel.
    Nu naar de kamer waar de kluis staat. Pak daar de sniper. Als het goed is mag je hem bij je dragen, maar niet equippen (als je snapt wat ik bedoel). Ga nu zo staan, dat je beide targets aan de tafel in 1 keer kunt doden (je mag ook eerst de ene een headshot geven en daarna de andere wiren, maar 1 kogel voor 2 vliegen is makkelijker). Ga naar de ventjes in het noordoosten en wire eerst de linker en daarna de rechter.

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Zeker een redelijke bug bitten wolf, hehe wel geniepig om daar profijt van te nemen. Toch vind ik de manier van Darkwing wat leuker én beter, lekker alles in 1 keer!

12. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Toch is mijne wat stealthier... maar inderdaad die van DWD is veel leuker.

13. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    @darkwing... je geeft een tip om silent assassin te halen... maar bij silent assassin mag je toch niet schieten?... of bij dit deel wel?... want ik probeer de hele tijd niet te schieten :{...

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je mag geloof ik 1 of 2 schoten lossen, en alleen op targets, niet op anderen. Tenminste, ik dacht dat het zo was, ik weet het niet zeker, maar je kun in ieder geval SA halen ook als je een keer iemand neergeschoten hebt.

15. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Silent Assassin moet je hieraan voldoen:

Enemies killed, innocents killed, enemies harmed, innocents harmed, alerts en shots fired moeten opgeteld 2 of minder zijn. (kun je aan het eind van ieder level zien)
    Als er op jou geschoten wordt kun je geen SA meer halen.

Edit: @DWD: je mag dus 1 vijand doden met een schot. Maar dan mag die niet ontdekt worden en sta je de rest van het level op scherp.

16. scooteraars

scooteraars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Help @ missie 3 oid

Ik zit in die missie met die onderzeerers die je er 1 van moet opblazen

Ik heb alles gedaan maar ik ben de Remote Control vergeten om de bommen af te laten gaan

Waar ligt die :mad: help!

17. scooteraars

scooteraars Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lama heb et al!!

18. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook niet meer verder komen :'-( Ik zit nu een level met dat hotel waar je 2 fuchs brothers moet dooden en een bom mee nemen. Die 2 gasten heb ik al vermoord alleen ik kan de x-ray room waar de bom ligt niet vinden. Help Me!

19. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Even uitleggen hoe je er moet komen:

Bij de hoofdingang de trap op, naar links, nog een keer naar links, de trap aan het eind van de gang op, dan recht vooruit, je ziet ergens van die bodyguards staan, daar moet je langs, dan kom je in een laboratorium, dan rechtsachterin is een deur. Dan ben je er.

Misschien klopt de beschrijving niet helemaal, maar het is op de tweede verdieping aan de linkerkant. Je moet langs de bodyguards.
    Hoe je er moet komen zonder dat iemand ziet, moet je zelf ontdekken of deze spoiler lezen:

Bij de hoofdingang, naar rechts, naar links, naar rechts (aan het eind), de trap op rechts, links, links, de deur openmaken. Nu ben je als het goed is op het dak (misschien klopt de route niet helemaal, maar het is iig op de tweede verdieping aan de rechterkant). Dan ga je aan de overkant van het dak door het raam en sneak je langs de bodyguard. Links is een deur, ga daar door. Dan rechts, daar is weer een deur. Ga ook daardoor en dan is het rechtsachterin (ook hier staat een bodyguard)

20. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt voor de info! Ik zal het zo ff proberen.

Deel Deze Pagina