Ik ben bij Himan II bij st.peterburg bij de 1ste lvl alleen ik heb ieder1 al gedood alleen ik weet dan niet wta ik moet doen, als je de missie begint kan je zo'n foito zien en dan staat er zijn pijltje bij in het rood met een roodje bij een raam van dat soort kasteel, maar ik wet niet of dat wat te betekenen heeft wie wat wat ik moet doen, geef geen walktrought in het engels, het liefste dat je het gewoon zo verteld.
in de flat ernaast klimmen en dan de goede kerel neerschieten/snipen.....je krijgt een beschrijving met wie het moet zijn...kijk wel uit dat je er maar 1 neerschiet: je bent nogal gauw geneigd er 2 neer te halen. Je hoeft dus niet iedeereen om te leggen, misschien zelfs niemand...beetje sneaken doet wonderen... succes
OK, het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm op de PC heb uitgespeeld, maar ik neem aan dat de levels op de XBox hetzelfde zullen zijn. Je hebt dus het "kasteel" zoals je het zelf noemt gevonden. Mooi... links daarvan staan een aantal flatgebouwen. In 1 van deze flats kun je via de voordeur gewoon naar binnen... ga dan een paar verdiepingen omhoog... vervolgens kun je door een raam in de voorkant van het gebouw wat uitkijkt naar "het kasteel" een vergadering aan de gang zien. Het is belangrijk dat je dan goed luistert naar de aanwijzigingen die je krijgt... ze zeggen geloof ik iets dat mr X (weet z'n naam niet meer) rookt (of juist niet, zoals ik al zei.. tis een tijdje geleden), ofdat ie links of rechtshandig is. Als je de hele tijd door het vizier van je snipergun kijkt, zul je een van die kerels dus zien roken, drinken, enz. Die knal je neer en dan kun je weer verder. suc6
Meer ik heb geen sniper meer, was vanmiddag ff snel overnieuw begonnen maar als ik die missie opnieuw start kan ik geen sniper meer kiezen wie weet heo ik die weer kan krijgen.
Op het begin ben je bij een station je weet wel bij die metro nou je loop naar achter of voor weet niet percies kom je kluisjes tegen, maak 1tje open daar vind je sniper