1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 26 jun 2015.

  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Hitman proloog + 1e level weegt 9,3GB op PS4
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Welcome to launch week!
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Yeah! Heb er zin in. Even een balans vinden met Division en Hitman :)
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Heb zondag de Beta bij een vriend op de ps4 gespeeld. Het is weer vanouds genieten met Hitman. Op verschillende manieren weer de levels doorgaan.
    Ik ga deze zeker kopen. Alleen vraag ik me af is het nog mogelijk in een usa store ofzo deze game nog cheaper te krijgen?
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Er zal vast wel een store zijn waarbij je goedkoper uit bent met de wisselkoers. Welke dat zou zijn? Helaas geen idee van.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, heerlijk was die beta he? Ik heb hem uiteraard ook besteld, ondanks dat ik echt niet blij ben met de manier hoe ze dit gaan doen. Ik wil liever de game gewoon in 1x, maar ja. Ik doe toch altijd weken over 1 level omdat ik alles wil uitzoeken. Ik vond de beta gewoon heerlijk, zoveel beter dan Absolution, terwijl ik die ook heel leuk vond. Maar Bloodmoney was echt da bomb, dat wilde ik weer terug.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Absolution was geen slechte game maar had gewoon te weinig Hitman elementen, al helemaal na BM was dat erg jammer. Gelukkig hebben ze geluisterd :D
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik hoop niet dat dit een standaard word om games allemaal in 5 of meer delen uit te gaan brengen. Begrijp ook niet waarom ze dit met een hitman game op deze manier gaan doen. Mensen die het eerste level niks vinden gaan de rest niet kopen. Of ze haken alsnog bij episode 2 af. Of ze gokken erop dat veel games gelijk de gehele game kopen.
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ik denk t laatste :)
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar je koopt toch de game voor de volle 60 Euro, waarna er steeds een missie vrij komt?

    Als men dan na het eerste level al afhaalt, hebben ze toch het geld al binnen.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, theoretisch gezien wel natuurlijk. Maar dat gaat never nooit gebeuren, tenzij ze failliet zouden gaan oid. Ze gaan er ook vanuit dat er velen zullen zijn die niet de gehele game zouden kopen als er alleen een volledige game op de markt zou zijn, maar delen voor een bedrag ad € 15,00 wel leuk vinden om eens te "proberen". Ik denk dus niet dat ze dat zouden doen onder het mom van "het geld is toch al binnen" daar ze dan een grote inkomstenbron zouden mislopen. Doen ze echt niet, tenzij ze failliet gaan uiteraard.
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Heel gaaf gedaan:


    En de making of:
     
    AgentSmith en Mallakai vinden dit leuk.
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah oke, ik wist niet dat er een intro-pack voor 15 Euro was.

    Voor die 15 Euro wil ik het wel proberen in ieder geval!
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  15. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net de intro en het Paris level gedaan, game maakt zich waar!
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je weer een game eerder geregeld 8)

    Hier staat ie preloaded, ben benieuwd :)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zo snel? Hoop maar dat ik me er een paar uurtjes mee bezig kan houden. Ach, speel het toch op verschillende manieren. Komt vast goed
     
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Is review code voor review. Morgen komt de Collectors Edition binnen.

    Kon maar even spelen, de vrouw wilde heel graag Division doen. Zodadelijk ben ik aan de beurt.
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Hoe zit het nou precies als ik deze wil kopen? Moet het via de store op xbox ofzo? En dan meteen de hele bundel?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik heb ook al een mail dat die verzonden is maar hij komt officieel toch pas vrijdag uit?
     

Deel Deze Pagina