1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 26 jun 2015.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind 7's wat aan de lage kant. Genoeg titels om te spelen die hoger scoren. Al zegt dat ook niet altijd alles.

    Nou, ik houd wel van de vrijheid en vindingrijkheid uit de hitman games. Maar vond de laatste game al een stuk minder dan vroegere delen. En ik denk dat voor mij die trend zich met deze game voortzet ... Maw, leuk om ooit eens als disc versie te spelen voor een nice price :D
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Juist niet, de vrijheid is weer helemaal terug, lijkt veel meer op BM dan Absolution.
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vermaak me prima. Kan parijs nog wel een paar keer opnieuw spelen. Op naar Episode 2.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe de fuk disquise ik als norfolk!@$#@

    Laatste challenge die ik nog moet.
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Lok hem met gegooide muntjes, subdue hem en verkleden maar.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem rattegif gegeven toen ging ie naar de toilet
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik ben ook verkleed gegaan als Norfolk, kan je bijna gelijk overal door zonder dat iemand je herkent :cool:
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Véééél mogelijkheden man in de nieuwe Hitman, toppertje!! De sfeer is ook fantastisch.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dit nou echt 6 levels voor 60euro?????
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Liefhebbers van Hitman, deze gast (sommige video's zijn al fucking oud) is geweldig!

    https://www.youtube.com/user/TheAuZZieGamer/videos

    Is een heel tijd offline geweest, maar is onlangs begonnen met de Hitman Beta (die 2 afleveringen zijn al gaaf, want hij laat allerlei mogelijke manieren zien) en zijn manier is praten is fucking geniaal.

    tevens is zijn "Blood Money" reeks, geweldig omdat hij alles opblaast met een episch melodietje op de achtergrond..
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, maar de game de levels zujn huge en het gaat in hitman ook gewoon om de diversiteit van het moorden. Ik heb over de proloog al wat uurtjrs gedaan om alles te halen.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat vind ik echt een super slap excuus. Replay value noem ik geen content. 6 levels van een 45-60min vind ik weinig content. Dan heeft Until Dawn ook zat content om 60euro goed te praten
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Waarom Hitman geweldig is.

     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Levels als Flatline, A House of Cards, A Dance With The Devil en Amendment XXV in Blood Money vind ik overigens net zo groot als Parijs. Maar goed, idc, beter dit dan niks.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat mag jij vinden. Ik zou alle mogelijkheden die Hitman je biedt geen replay value noemen. Het is de essentie van de game, daarbij is er meer te doen dan deze 6 missies. De essentie van Hitman is wat mij betreft duidelijk. Ik speel hem zoals ik dat altijd doe, van voor naar achter. En ik ga daar wel meer dan 20 uur aan besteden. No doubt.

    Je noemt ook Until Dawn, die game vond ik nou zijn 60 euro meer dan waard. Het gaat sommigen nu eenmaal om de ervaring, niet om de kwantiteit. Het is geweldig wanneer de ervaring en kwantiteit van eenzelfde niveau zijn, absoluut. Dat heb ik ook liever, maar 8-10 uur genieten is mij wel die € 60,00 (waar koop jij je games) waard. Maar dat is persoonlijk. Ik snap heel goed dat anderen in deze tijd gewoon vele uren content willen. Gelijk hebben ze. Maar voor mij geldt dat niet.
     
    Jorrie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vond Until Dawn ook tof, maar feit blijft dat het een korte game was, dus 60eu niet waard. Zo een Hitman level is natuurlijk geweldig maar 6 van zulke levels vind ik nog steeds erg weinig content. Denk dat ze het daarom ook hebben opgesplitst, zo valt het minder op. Ben persoonlijk ook niet van hetzelfde level weer opnieuw doen op andere manier of met een high score, dus zal wel daaraan liggen

    En ik reken gewoon de 60eu omdat dat de normale prijs is in winkels. Ik kan ook mn personeelskorting of ING prijs voor Ubi games gaan noemen maar zo werkt dat niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2016
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap echt heel goed wat je bedoelt, maar je zegt het zelf eigenlijk ook al. Je houdt er niet van om hetzelfde level meerdere malen overnieuw te spelen op een andere manier. Dan is Hitman inderdaad niks voor jou, die game is gemaakt om hetzelfde level op verschillende manieren te spelen. Ik heb overigens ook aangegeven dat er meer te doen is dan die 6 missies, qua online content.

    M.b.t. de prijs van games, heb je wel gelijk in. Over het algemeen genomen kosten games idd € 60,00.

    Ik vind gewoon echt dat een korte(re) game (het moet natuurlijk niet een game zijn van 3 uur) zeker wel € 60,00 waard kan en mag zijn. Daarbij vind ik de definitie van een korte game een grijs gebied. Wanneer is een game kort? Hitman heeft voor de meeste fans zeker meer dan 20 uur gameplay, is dat dan kort? Je moet ervan houden, een level meerdere keren spelen, zonder hulp of wat dan ook.
     
    AnubisNefer en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik wil deze ook nog in huis halen ookal ben ik nu druk met the division alleen vind ik t erg jammer dat ze m in etappes releasen en niet in een keer dus ik twijfel een beetje
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Beter nu je druk met Division bent toch?
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Zeker weten vind m echt vet denk dat ik deze toch wel koop alleen ff kijken wanneer vind t jammer dat ie niet in een keer released.
     

Deel Deze Pagina