[Hitman2] Guards schieten steeds op me.. :S

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drone, 29 nov 2002.

1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik in Hitman 2 die guard die gaat pissen vergiftig, vervolgens zijn kleren + gun pak, het lijk wegsleep, mijn eigen guns (9mm SD en de Ballers) weggooi, dan wordt ik nog steeds gezien als ik de villa probeer in te gaan... :'-(

Die guards kijken naar me, en knallen me vervolgens overhoop... *sjuchies*

Hoe moet dit nou? :'-(

En nee, ik ren niet! :+

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er om heen lopen.

3. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en rustig lopen, niet rennen

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    .... :{

Maar thnx WouteR, ik zal het proberen :+

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Je moet ook eerst je wapens wegleggen en met de kleren van de gast die de bloemen kwam brengen naar de hoofdingaan lopen. Daar word je gefouilleerd, en mag je door als je geen wapens hebt. Dan loop je naar de andere deur als de guard gaat pissen. Pas op, want je moet dus wel de hele tijd tot vlak achter hem blijven sneaken, want als je gaat staan merkt hij het. Dan hem snel strangelen, en zijn lichaam achter de muur helemaal aan het begin leggen. Dat is gewoon de buitenste muur waar als je begint die bloemengast doorheen komt. Daar worden lijken namelijk nooit gevonden.
    Wat ik daarna meestal doe is via de kelder naar de keuken sneaken.
    Het is me trouwens nog niet gelukt om de sleutel van de kelder te pakken voordat de pastoor al weg is gebracht. Is dat mogelijk??

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is een omweg.

7. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    idd

Ik ging als die melkboer naar binnen,want dan kan je ook je wapens houden omdat je niet gefoullieerd wordt.
    Maar je moet wel eerst het pakketje laten zien aan de security en dan gewoon rustig weg lopen het huis in :)

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hem uitgespeelt zonder 1 iemand aan te raken of 1 keer gezien te worden of 1 keer iemand dood te schieten.
    Ik heb dus alleen die Don gewurgt met zo'n fire wiber (of zo weet niet meer precies)
    volgens mij kan je ook in die garage de sniper pakken dan loop je naar de start plaats zodat je de don kan sniperen en dan ren je naar de exit

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nog steeds een omweg :)

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, want met een melkboer pak kan je niet omhoog in 't huis of richting kamer Don omdat ze je dan verdenken. Als je nou meteen als die bezopen guard naar buiten komt hem chloroformt, heb je meteen het goeie kostuum :+

Deel Deze Pagina