heyj mensen, hoe is die half life trailer? je kan em op gamespy downen. wat krijgen we allemaal te zien? ik wil wel ff weten waar ik aan begin voordat ik die download start
Ja echt bikkelharde actie. Ze laten zien wat de engine allemaal aan kan. Nou dat is zeker niet verkeerd. Die moet je gezien hebben (en de het filmpje van Doom III natuurlijk)
had hem ook gedownload en ja wat gebeurt er, is ie 100% krijg ik een error! in zo'n geval word je echt niet lekker.
hij staat ook op de cd bij de pc benelux zomer editie. echt supervet filmpje STRIIIIIIIDER STRIIIIIIIIIDER!
Dat in game filmpje van de E3 had ik een maandje geleden al gezien, echt vette shit. Je zit gewoon middenin een grote oorlog. Kreeg echt kippevel bij sommige fragmenten
jah heb ook zomereditie gekocht van cd gameplay staat ook 20 min filmpje op echt master divx kwaliteit w00t w00t daar word je gewoon opgewonden van en gelukkig krijg ik zaterdag nieuwe pc. pentium 4 3.06 ghz 1024 DDR Radeon 9700 pro 120 gig geheugen tjah enz o kan ik nog wel ff door gaan dus daar draait hl 2 perfect op moet gewoon w00t w00t ik ben geil.. door half-life 2 (moet kunnen he)
ik heb hem ook gezien!, echt adembenemend! prachtig!, maar mijn pc'tje kan dat denk ikniet ana 1.6 GHZ 265 MB RAM 32 Mb videokaart maar hij komt toch op de xbox uit?