En ja hoor.....ik heb me XBOX vandaag gekocht bij free record shop...ik heb lang gewacht voor het geld en nu heb ik er 1.... Ik heb Halo er bij en een xtra controller en een dvd kit en deze week ga ik nog effe met de tegoedbon Rallisport halen Ik ga nu effe Halo spelen , want ik kom niet meer me kamer uit Binnenkort laat ik wel een foto zien van me systeem.... Mzll allemaal...Speelse Mota15
ah ok, want ik deed het gelijk met me xbox, wist niet dat het daarna ook nog gewoon kon.. ik had die bon al helemaal ingevult, gingkem komen, shit! bon vergeten gelukkig liggen er daar nog veel meer
volgens mij kan je er zo een stelen....dan heb je een gratis spel erbij...maar dat doe ik niet....camera`s en ik denk dat je je bonnetje ook moet laten zien....en ik heb dus een coca cola card en ik kreeg 7 euro korting maar ik heb het niet gekregen...dus als ik ralllisport haal dan vraag ik ook effe om die 7 euro... Mzll
moet nu iedereen die een xbox heeft gekocht een draad openen. kunnen we daar nie een sticky draadje voor maken 'klik hier als je een xbox hebt gekocht' en dan gewoon gefeliciteerd er neer zetten. al dat gedoe. ja sorry hoor maar humeur staat op
ja blijkbaar, je hebt hem niet eens gefeliciteerd proficiat met je goede smaak en veel speelplezier toegewenst
Xbox regels: - 5 maal daags liefkozend aankijken/betasten/zeggen dat ie zo geweldig is - niet op vochtige plekken plaatsen/ hou em uit de (brandende) zon, wil je em toch laten zonnen: factor 40 - Zing elke avond een liedje voor em (slaap xboxje slaap OF Slaap lekker zacht, mijn kleiheine Xbox) en lees em een verhaaltje voor: (tip) Halo: The fall of Reach and The Xbox manuel isntruction booklet bevallen em goed Please ... do handle with care! ... mzzl Munch and Abe