Hoe bevalt de Slim? (voor ex-oude xdoos bezitters)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door djpj, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een Xbox Slim 250 gb te gaan kopen en dan daarmee de oude te vervangen. Hij heeft immers 250 gb, ingebouwde wifi, stil, mooi design, zuiniger...

Maar zijn er meer van jullie die dit gedaan hebben, want ik vind het verkopen op marktplaats altijd zo'n gedoe, al die mailtjes die je krijgt op één dag van mensen die hem willen kopen, en dan verdomme bieden via email in plaats van op de site, waardoor je weer naar die 6 andere mensen moet mailen wie wat gebied heeft:lol::F:

Maar is het echt een 'wereld van verschil' vergeleken met de oude xbox, of zijn er weer andere nadelen aan die irritant zijn, zoals vingervlekken/defecten (al een paar keer voorbij zien komen trouwens).

Dus wat is jullie mening, kan een witte xbox bezitter beter z'n xbox houden of de Slim gaan halen en de oude verkopen?

2. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Slim halen!

1000 maal beter dan de oude versie.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Stiller zou ik eerlijk gezegd echt niet durven te zeggen. Als je games niet installeert maakt het ding een pokke herrie.

Maar als je echt nog een 20Gb 360 hebt zonder HMDI dan zou ik het zeker doen, maar eerlijk gezegd is dat IMO ook de enige vooruitgang...

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog zeer tevreden met mijn oude Eggsbox. De garantie is sinds vorige maand verlopen en als de xbox kapot gaat, dan zal ik zeker een slim aanschaffen.

Het is eigenlijk waarvoor je xbox meer wilt gebruiken; 250gb, ingebouwde wifi, etc.

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb vorige week mn oude 120GB Elite verkocht via marktplaats (heb t geluk gehad dat ik iemand had die m dezelfde dag nog kwam ophalen) en heb nu de nieuwe Slim gekocht. Heb m alleen nog altijd in de doos zitten :9! Had oude xbox ook in eerste instantie verkocht omdat ik nog maar erg weinig tijd heb om te gamen, maar bij Neckermann was/is er een erg mooie aanbieding voor de Slim, dat ik die toch maar weer gekocht heb ;)!
    Dat je het ff weet; er zijn aanbiedingen dat je de Slim 4GB met een extra HD van 250GB krijgt voor de prijs van een Slim 250GB (250 euro), dus als je mat mooier vind is dat aan te raden!

6. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de 4gb mat? damn, ik dacht altijd 'als dat ding nou mat zou zijn, zou die 10x zo vet, euuhh slim zijn:cool: )

dat geeft voor mij wel de doorslag denk ik, zometeen ff googlen

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is hij muisstil als ik games van schijf afspeel 8)

8. djpj

djpj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wou je anders doen met die 250 gb dan?

volgens mij ben jij een van de pechvogels met de luidere drive:p

en zo'n 4gb + 250 gb hdd is niet makkelijk te vinden hoor :mad:

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij maakt de "Slim" alleen met FableIII een pokke herrie :mad:
    De disc is zo in onbelans dat deze op lage toeren nog behoorlijk trilt.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ja dat vermoeden had ik al, echt verschrikkelijk.
    Misschien maar eens horizontaal neerleggen ipv verticaal.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij kan deze discussie prima in het algemene Xbox 360 Slim topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina