hoe blokkeer je je account?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maddmonkey, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    even snel hulp graag aangezien ik geen zin heb in meer geld dat van me rekenening wordt getrokken.

Hoe blokkeer ik me xbox account zelf? want er zit nu dus een idioot op mijn acccount fifa te spelen en heeft 4000 ms points gejat. :{

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gamertag recoveren op een andere xbox, of heeft ie ook je wachtwoord gewijzigd?

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee op xbox.com kan ik nog inloggen met mijn wachtwoord, dus die is hetzelfde gebleven.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend van mij is dit ook overkomen laatst. Ook was degene die hem gehackt had Fifa aan het spelen en had punten via zijn paypal gekocht. Hij heeft toen Microsoft gebeld en Paypal geloof ik ook en alles is weer goedgekomen. Wat een fucking eikels die zoiets flikken man. Hoe kwam je er trouwens achter dat er punten gekocht waren op je account?

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke, dat is goed om te horen. Helaas kan ik niet bellen op dit tijdstip. Wel al een maitje gestuurd naar Paypal.

Idd echt een eikels :mad: Zo makkelijk is me wachtwoord ook nou weer niet.. wat voor hack programma's hebben die dudes zeg :x. Nja ik ben nu wel gerust dat het dan goed gaat komen. Alleen MS mag wel even zijn site gaan verbeteren, wat een pokke site om je antwoord te vinden zeg :{

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja dat is zeker slecht. Maar hoe kwam je er precies achter? Want nu begin ik ook steeds banger te worden.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    een mailtje van zowel MS als paypal over de activering van MS points en geld overgemaakt naar microsoft Limited. Aangezien ik net terug van werk was en ik de hele dag geen xbox heb gezien, vond ik het gelijk verdacht.

Maargoed een lastig wachtwoord is dus niet voldoende. Echt een onmogelijke zoals 03w80284930ahtr9w3t9a is voldoende :lol:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarschijnlijk heb je onbewust ooit ergens proberen in te loggen of je wachtwoord gegeven. Of heb je een keylogger binnen gekregen via downloads.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het zelf eens met mijn PP acount gehad. Er was slechts een bedrag van ongeveer 23 euro afgeschreven ergens in China. 8) PP gebeld, zijn geloof ik in het weekend ook bereikbaar, en alles gereset, daarna was het weer goed.

Ik weet trouwens wel hoe die lui werken met die Xbox Live accounts. Het is een programma'tje wat op de Xbox net zo werkt als SpyWare op de PC. Het probleem is dat consoles ook bijna PC's zijn tegenwoordig, social media's en weet ik wat, waardoor ze er steeds makkelijker op kunnen komen.

Pas trouwens maar op als je veel games 100% hebt, dan liggen er ook hackers op de loer.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja eerste zal het moeten zijn geweest want ik gebruikt last pass. Al mijn wachtwoorden.zijn encrypted en.dus niet te achterhalen voor dat soort lapzwansen

Edit@yellow: ja ik denk dat mijn xbox zelf toch het lek is. Klote ding gebruik ik amper nog. :p

Laatst bewerkt: 2 jun 2012
  11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze shit is toch een exploit in FIFA ofzo? Kreeg laatst ook vna iemand in mn friendslist dat het bij haar was gebeurd en dat het opgelost was door MS

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb inderdaad vaker berichten gehoord hierover icm Fifa. Om eerlijk te zijn boeit het me geen ene zak wat die balhaar met mijn geld uitvoert, zolang ik het maar terug krijg :p

Maar hoe bedoel je exploit? Ik heb namelijk nog nooit Fifa gespeeld..

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat er in FIFA een exploit zit waarmee je accounts kan hacken geloof ik, want het gaat ALTIJD via FIFA
    Keep us upto date hoe het is gefixt als het gefixt is

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is geen exploit.

In het kort:
    1. In FIFA kan je met Microsoft Points bepaalde pakketjes kopen ín het spel.
    2. Mensen hacken een account waaraan een PayPal/creditcards gekoppeld is.
    3. Ze gebruiken geld voor FIFA en zetten uiteindelijk de gekochte pakjes over op hun eigen account.

Het is een hele grote markt van mensen die zulke accounts verkopen. Ik kan het weten, vaak genoeg zulke accounts gebruik vorig jaar. Muahah, zeker jullie accounts :cool:. *evil laugh*

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is waar, via een internet-app kan men hun FIFA stats bijhouden. Echter is er een EA exploit waarmee mensen puur en alleen met de Gamertag al iemand kunnen hacken. Maar meeste mensen worden gewoon gephished of gekeylogged. Mensen die niet eens FIFA spelen en dus ook niet kunnen gehackt worden dmv de EA exploit.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat triest zeg...

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad ja, wat een klootzak en het hier nog trots vertellen ook de vuillak.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hij lult man

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vuile tering siemen zeker jij he. Gore tietvlieg dat je me toch bent. Kut FIFA zou verboden moeten worden, trekt alleen maar kansloze hackers aan.

Mja even serieus :p

Ik vraag me wel af wat voor phishing/keylog ik moet uitkijken en vooral waar.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kerel, ik heb inderdaad 2x zo'n account gekocht. Omdat je dan 10.000 MSP voor $35 kreeg oid. Maar ja, het account van mijn broer (waar ik op speel) heeft precies hetzelfde gehad, maar je krijgt al je geld gewoon terug.

Je moet altijd uitkijken als je ergens inlogt. Als je je met je Xbox account moet inloggen, altijd kijken naar het adres van de site, of het wek de officiële Xbox.com is of iets dergelijks. Het kan ook een nep site zijn.

Voor keylogger: gewoon logisch nadenken en never nooit geen gare programma's downloaden als: 'free Microsoft points.exe' of 'password generator.exe' en dergelijke.

En over FIFA: ze zouden EA moeten opsluiten. Stelletje klunzen daar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina