Hoe delete ik mijn account/ verander accountnaam?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Obnoxious, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Obnoxious

    Obnoxious Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de F.A.Q doorgelezen en bij gebruikersinstellingen gekeken maar ik kon niets vinden, zou iemand mij hierbij willen helpen?

    Dank je wel :thumbs:
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zelf kan je jouw accountnaam niet verwijderen/veranderen. Dit doen wij met behulp van zogenaamde naamwijzigingsrondes. Je moet dus wachten tot de volgende ronde begint en dan kan je jouw naam laten veranderen. Dit is echter éénmalig en er moet een goede reden voor zijn.
     
  3. Obnoxious

    Obnoxious Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is idioot, ik heb een tijdje geleden onder de verkeerde accountnaam een account gemaakt en nu kan ik jullie of met een extra nutteloos overgebleven account laten zitten (email veranderen, en nieuw account maken) OF op dit account blijven.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ken je ook maar één forum waar je wel accounts mag deleten?

    Maar wat heb je precies gedaan? Als ik het goed begrijp had je liever een account willen hebben met een anderr naam dan Obnoxious? Als je een tweede account aanmaakt, wordt die toch geband, omdat je er maar één mag hebben. Je zult helaas toch echt moeten wachten op zo'n naamwijzigingsronde. :)
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Idioot? Je kunt ook blij zijn dat er uberhaupt aan naamswijzigingen wordt gedaan ;) Daarnaast ben je geloof ik ook zelf degene geweest die een verkeerde nickname heeft gekozen?

    Maar goed, naamswijzigingen zijn er 4 x per jaar ofzo, dus met een beetje geduld is het zo opgelost. :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    En volgens mij moet de nieuwe naamwijzigingsronde al in April komen, dus dat is nog maar even wachten! :)
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat eigenlijk? Ik vind dat ook altijd raar dat dat niet kan.

    I.v.m. veiligheid als iemand mijn account "gehacked" heeft?

    Dan stuurt het forum toch gewoon een authenticatie mailtje?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sowieso om misbruik te voorkomen. Wanneer een persoon een OW heeft gekregen of een ban. Of waarschuwingen voor spammen etc. Dan zou hij gewoon die account kunnen verwijderen en rustig overnieuw kunnen beginnen. Daarnaast zou alles ook zeer onoverzichtelijk worden. Steeds nieuwe members op het forum. Daar is gewoon geen beginnen aan. Ik vind het uberhaupt onlogisch als members zomaar hun account zouden kunnen verwijderen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad ^ wat Cookie zegt, het wordt dan zeer onoverzichtelijk. Ik vind het prima zo, je zult dan gewoon even moeten wachten op een naamswijzigingronde.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat zei COOKIE X toch ook al of niet8)
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk een beetje onzin. Als iemand gewoon zijn account weg wil hebben om een nieuwe te beginnen mag je die kans toch best geven. Het is niet zo dat hij 100'den post's heeft gemaakt en dan zijn naam wil veranderen maar zijn account behouden wil. Hij wil gewoon onder een nieuwe naam, nieuw account beginnen maar niet het risico lopen dat zijn nieuwe account gebanned word wegens accountshare. Bij een user met 1 post die net een maand geregistreerd is lijkt het me nou niet echt een probleem qua overzichtelijkheid. Ik denk dan ook dat wanneer de TS gewoon een netjes pm'etje naar één van de admins had gestuurd met daarin de boodschap of men door de vingers kon zien dat hij 2 accounts heeft waarvan 1 niet gebruikt word er niemand aan de bel zal trekken. Verwijderen is idd wel vervelend gezien deze thread dan bijv een unkown threadstarter heeft.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Als hij niks heeft gedaan, dan zou het geen enkel probleem moeten zijn om zijn naam te kunnen wijzigen in April. We bieden de mogelijkheid niet om accounts te verwijderen omdat we dan geen enkel overzich kunnen houden over bepaalde personen en hoe het gedrag was.

    Zodra we een account verwijderen verliezen we alle gegevens. Stel je voor dat iemand op de Xbazaar komt, mensen oplicht. Zijn account verwijderen kan omdat de account nog niet lang bestaat en hij weinig posts heeft. Deze persoon verwijdert zijn account, neemt een andere naam aan en kan weer helemaal opnieuw beginnen.

    De snelste manier is gewoon door even te wachten op de naamswijzingsronde die er in April aankomt. Bij dit antwoord is ook meteen de discussie afgesloten, de mogelijkheid ligt er om de naam te wijzigen. Er is uitgelegd hoe en er is uitgelegd waarom er geen accounts worden verwijdert.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina