Ik heb van die kartonnetjes die al zijn uitgeknipt voor een CD- Hoesje. Nu heb ik met NERO een hoeje gemaakt maar hij drukt hem telkens verkeerd erop (dus half). Wie weet hoe ik hem er precies erop krijg?
moet je denk ik je printer instellingen veranderen hij zal wel op a4 formaat staan dat moet je aanpassen naar het formaat van jouw papier
je kan tog ook gewoon bij het maken de juiste maten geven??Of bedoel; je dat ook, maar dat ut fout gaat??Iig ik geef daar altijd al mijn maten, en dan druklt wel gerwoon of a4 en moet je zelf knippen!! EDIT sorry voor slecht typen maar pols is gebroken en dat gaat dan een beetje lastig...
wij hebben nero 5 (6 ook maar hierop staad 5) en dan kan je covers maken en dan moet je een plaatje kiezen en dan plakt hij hem automatish in en vierkant die de preciese maten hebben en dan kan je hem uitprinten (of op speciaal papier dat wij hiervoor hebben) k'hoop dat het lukt EDIT: wat ik altijd doe is het voorkantje/achterkantje uitprinten op A4 en dan gewoon uitknippen
dat si zijn probleem niet hij heeft al papier op maat maar dan moet je ff de printer instellingen veranderen
probeer coverxp, zeer goed programma(gratis), kan je ook kiezen waar je cover op een a4 ofzo wordt geprint. Dus bijvoorbeeld links onderin ofzo. Maakt automatisch goede groote