1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hoe Duur Live?

Discussie in 'Games' gestart door sven1989, 19 sep 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ze vroegen toch of het kon. Je MOET dus niet een vast inkomen hebben. Ging er van uit dat je een student ofzo was...(aangezien hij geen vast inkomen had)..
     
  2. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    dus er is nergens meer een goedkoop starter kitje te krijgen? :mad: want op bol en nedgame issie uitverkocht! zijn er nog andere site's? iemand?
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand of er een aktie komt voor Xbox L!VE en halo 2? Mijn abbo loopt namelijk af op 2 november. Ik ben van plan halo 2 te kopen...en als een xbox live setje goedkoop erbij zit dan neem ik gewoon een maandelijkse verlenging en koop ik 11 november zon nieuw setje....

    Weet iemand hier iets over? Gr.

    edit: Zoals hiervoor al werd gevraagd, weet iemand nog waar je live voor 30,- kan bestellen op internet of kan halen in Utrecht? Ik kan deze aanbieding nergens vinden namelijk...
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  4. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik wil ook een goedkope starterkit kopen..

    Alleen niet die van Halo 2, want ik heb HALO 2 LE al bestelt,

    dus weet iemand nog een plekje waar dit ook bestelt kan worden?
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij zijn de 30 euro acties nu afgelopen. Maar heel is er ergens nog wat te vinden.
     
  6. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop t..als je iets vindt, dan laat het AUB weten!
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Nee, Fardo heeft het fout ;) . Er zit geen GRATIS abo'tje voor 12 maanden bij. Je moet € 60,00 betalen. Een onderdeel van dat bedrag is bestemd voor je abo'tje....
     

Deel Deze Pagina