1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe een Dolby Surround systeem op je Xbox aan te sluiten.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gompy, 14 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Misschien kan iemand me helpen hoe ik een Dolby Surround systeem op me Xbox aansluit. Dat weet ik nog niet echt. Als je tips hebt of me kan helpen laat je maar een bericht achter.

    Groeten,
    Gompy.
     
  2. Raymond

    Raymond Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    hier zijn al zoveel onderwerpen over.
    Gebruik de zoekfunctie :)
    is echt genoeg over te vinden.

    greets
     
  3. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    De witte en rode draad uit je xbox pluggen naar je ds trekken ;) en de search gebruike O-)
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En jij het goede antwoord geven. Hij moet namelijk of een coaxial uitgang of een optical uitgang hebben en dit naar de Decoder trekken, maar zoals eerder aangegeven raadpleeg de FAQ.
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het zo uitlegt begrijpt hij het wél wou je zeggen :cool: .

    Er komen uit de xbox 3 stekkertjes: 1 gele, 1 rode en 1 witte. De gele is voor het beeld, dus die stop je in je tv, de rode en de witte zijn voor het geluid. Als het goed is heb je op je surround-set een ingang zitten waar je die rode en die witte stekker in kan doen (die heten tulpstekkertjes). Als ze het niet halen moet je een verlengsnoertje kopen of je versterker/subwoofer (ligt eraan welke als versterker dient) dichterbij zetten. Ik hoop dat het zo duidelijk is ;) .

    Edit: als je een verlengsnoertje wilt moet je dit snoertje hebben, hij is te krijgen bij vrijwel alle technische winkels en zelfs bij de hubo ;). Ik heb hem zelf ook in gebruik:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  7. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox kan maar op 1 manier worden aangesloten op een Dolby Digital systeem. Dat is via de optische ingang van je dolby decoder. Zo`n ingang met je docoder natuurlijk wel hebben.

    Om een optische uitgang te krijgen vanuit je Xbox moet je een Advanced Scart Cable hebben.

    Dan heb je alleen nog een optische kabel nodig om de Xbox met je decoder te verbinden.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina