Hoe eerste dag met Xbox verlopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ManU, 15 mrt 2002.

1. ManU

ManU FreeStyler

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we met ze'n allen eens vertellen wat jullie gekocht hebben en wat jullie ervan vonden.

Bij mij is het als volgt gegaan, als ik thuis kwam vol spanning en zenuwen heb ik eerst mijn ps2 losgekoppeld en deze aan de kant gelecht en de Xbox aangekoppeld. Had bij mijn Xbox het volgende gekocht: halo, pgr, rallisport, doa3 en dvd kit.

Eerst heb ik doa3 geprobeerd, toen de intro begon viel ik gewoon achterover met mijn mond kompleet open, wow wat een graphics man. De gameplay is fast paced en fun heb er een half uurtje mee gespeelt.
    Ben dan begonnen met rallisport, hier weer het zelfde effect stond weer verbaast van de graphics ben tijdens de eerste rit wat trager beginnen rijden om eens goed naar de omgeving te kunnen kijken is gewoon fantastisch. Heb het spel gespeelt met peugeout 206 heeft gewoon een schitterende wegligging. Heb er ongeveer een uur mee gespeelt.
    Dan was pgr aan de beurt, wederom geweldige graphics en geweldige gameplay, maar soms geraak je wel een beetje gefrustreerd als je aan de leiding rijd en in de laatste bocht geeft de ai rijder je een kleine tik vanachter en je spint weg aarghhh. Verslavend spel, ook ongeveer een uur gespeelt.
    Het was toen ongeveer 14u als ik Halo instak, had het speciaal als laatste overgelaten. Als de intro begon was ik zeer ontgoocheld als je naar de muren en zo kijkt die zijn gewoon enorm gekarteld, leek wel op een blad van een hout zaag. Maar eens het spel echt begon man daar zijn gewoon geen woorden voor, de graphics zijn schitterend en niet gekarteld zoals in de intro, de lichteffecten de sound gewoon ongelooflijk. Vooral de sound van de covenant is geweldig. Als je buiten komt de omgevingen, maar 1 woord schitterend. Toen ik stopte met het spelen van Halo keek ik even op de klok en verschoot, was dus begonnen om 14u, het was 20u15.

Halo is gewoon het beste wat er is en die ps2 van me ik geloof dat die nooit meer op men tv wordt aangesloten en dat ik hem verkoop wie have a new winner in town, he's the greatest of all time it's the Xbox!!!!!!

2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Kartels in de intro? Dat komt door die standaard A/V kabel denk ik. :'-(

3. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging het zo:

Ik wou juist mijn huiswerk maken toen de bel ging. Wie was het? Jahoor, doe koerier met een pakketje van Lik-Sang, eindelijk het grote moment! Zonder de koerier te betalen (deed m'n ma wel) ben ik snel naar binnen geholt met die doos in m'n armen. Uit ongeduldigheid scheur ik die doos open en daar ie is ie dan. Een controller, een Scartkabel, m'n gamecube en SSB:Melee. Direct heb ik alles aangesloten, wat overigens heel vlot ging en playen maar!! Nu heb ik ongeveer al 48 uur ge-SSB:M'ed en ik ben em nog niet beu. Life's good...Of ging het daar niet over?

4. sistex

sistex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg m`n ngc volgende week (pas) binnen =( Daarna ff sparen ff de xbox :)

5. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus zo'n scart ding he die erbij zat.
    wat zijn nou de beste kabels voor de XBOX en heb je er een URL van?

6. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn xbox al enige dagen, maar had hem tot gisteren gewoon even snel aangesloten met de bijgeleverde kabels.

Gisteren gekocht ( had Halo en Rallisport al)::

PGR
    Advanced av kabel
    2 extra controllers (een originele en een van thrustmaster)
    optisch kabeltje van 2meter

En toen ben ik 2 uur bezig geweest om de boel aan te sluiten.
    Waarom?
    Ik heb nl mijn kast rechts staan dan mijn tv meubel en dan een kastje met mijn receiver etc. erop
    de kast zit alleen vast aan de muur, ben dus met breinaalden en ijzerdraad bezig geweest om de draden achterdoor te trekken, en uiteindelijk pastte alles precies.
    Zo'n optisch kabeltje is trouwens ook belachelijk duur ( 27 euro voor 2 meter).
    Beeld ziet er echt beter uit met de rgb scart dus daar was ik gelijk tevreden over, alleen mijn receiver/versterker gaf maar twee kanalen, normaal gaat er een blauw lampje branden als het digital surround sound is.
    Ik balen, blijk ik , en bedankt voor de tip lieve vriendin van mij, zo stom geweest te zijn niet de xbox op surround/dts te zetten, na dit gedaan te hebben.
    Voila! goed beeld en fantastisch surround geluid.
    Dus ik ben heel tevreden met mijn xbox.

Nog wat opmerkingen al mijn drie spellen zijn het aankopen zeker waard( PGR Rallisportchallenge en Halo) en de joypad van Thrustmaster ligt heel goed in de hand en is van goede kwaliteit en hij is ook nog eens 10 euro goedkoper.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2002
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vrijdag middag,ik kwam terug van school, staat er een mooi pakket op de tafel, een kleine pakket, en een grote envelop :) bjah bjah, lekker gamen het hele weekend door, gister is die naar martijn gegaan, ownee het was al eergister :)

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn ervaring:

Ik was in canada, en had toen eerst 5 winkels bezocht om hem te preorderen. Anyways alles was uitverkocht dus ik naar een kleine mall. daar hadden ze er nog een paar dus ik meteen gepreordered!

Daarna wachten tot het de dag was, werden we opgebeld konden hem ophalen. stond er een enorme rij. anyways ik was aan de beurt, mijn betaling ging fout dus ik moest ergens anders geld pinnen. anyways ik had em, en toen naar huis! uitgepakt en gespeeld, !!! coolo!

Deel Deze Pagina