hoe bedoel je tv-in? gewoon kabel in de pc met je digi? want ik namelijk ook een digi allen ik weet niet of het echt kan hoor.
Een Video kaart met TV-in of een TV kaart..... Daarmee kan je dus TV kijken op je PC via de kabel....De PC doet zich dan voor als een TV..... Dan kan je dus je xbox aansluiten op je PC.... Op die manier kan je dus plaatjes screenen en filmpjes maken....
ik ben nu bezig met video's in divx maken, maar moet ff checken of screenies lukt, nog niet geprobeerd
Steek een snoer in je kont en dan doe je net alsof je een foto neemt met jezelf, alsof je een camera bent. En dan knipper je met je ogen en zegt "Bzzzz" en dan istie klaar!
heheh Mirik toch..foei...De meeste mensen hiero doen het gewoon met een Digicam denk ik, hoewel ik mijn WebCam gebruik.
dan heb je toch geen mooie screens, dat is dan gewoon een foto, je moet het gewoon direct via een kaart doen
hmm, hiero ff 7 test screens van mij: als ze het nog niet doen moet je ff w88, want ik moet nog uploaden
Heej das echt wel mooi!!! kun je ook hogere resolutie shots maken of worden die heel erg groot (qua bytes dan he)