1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe geweldig is de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gompy, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik wil graag een Xbox 360 kopen, maar mijn moeder vind dat apparaat te duur. Maar eigenlijk snapt ze de enorme pracht van het apparaat niet. Ik heb al meerdere keren uitgelegd hoe fantastisch hij is, maar ze denkt alleen maar aan de prijs van slechts €400. Ze zegt steeds van: ja, later word ie goedkoper. Maar dat kan me geen flikker schelen, ik wil uhm NU. En ze zegt steeds: wat is er aan veranders ten opzichte van de Xbox 1. Ik heb dat nu al meerdere keren uitgelegd. Maarja, ze snapt toch niets van die specificaties.

    Zouden jullie hier (in normale taal:9 ) kunnen uitleggen hoe fantastisch het apparaat nu wel niet is.
    Ik ben er nu zelf zeker weten van overtuigd dat ik dat ding wil, ik heb nu al bij een vriend gespeeld, en het is helemaal fantastisch_O_ .

    Wanneer er een aantal goede posts zijn, kan ik dit missschien aan me moeder laten lezen, en dan is ze zelf misschien ook overtuigd.
    Want mij geloofd ze niet...

    Mods: Dit is misschien een beetje een domme threat. Maar dit is misschien nog de enigste kans, om er binnen een maandje tijd, nog eentje te kunnen kopen. En dat ik niet steeds zoiets achterlijks van me moeder hoor, dat ik STEEDS iets wil kopen, maar ik ben nu toch al lang aan het sparen, dus. Hoe kan ik dan veel kopen|:- .

    Ik hoop dat jullie me goed kunnen helpen, en ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn8) .


    Gompy_0/
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nope, sorry we gaan je niet hepen met deze thread. :cool:

    Is er dan geen alternatief? Ja natuurlijk wel.

    [Centraal] Ik heb hem! Ervaringen en pics. Met de nadruk op ervaringen dus.

    Daar kun je vast wel een paar overtuigende posts uitvissen.

    Succes nog ;)

    Dicht.

    //edit; als je trouwens even rondkijkt in dit forum + het xbox360 games forum kun je een heleboel dingen naar boven vissen qua mogelijkheden.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina