Hoe Halo en PGR met XboxLive?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arson, 23 mei 2002.

1. Arson

Arson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zier overal dat Halo en PGR online te spelen zullen zijn via XboxLive als het er is.
    Maar wat ik mij nou afvraag, moet je dan een nieuw spel kopen, of kun je dan gewoon een add-on downloaden voor die spellen? Waarmee je dan die spellen online kunt spelen.

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw spel kopen. Die functies zitten toch niet op je spel....
    Helaas

3. Arson

Arson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neej, maar da's toch juist het mooie van die harddisk!
    Daar kun je mooi die add-on opslaan. En je kan die add-on zo via XboxLive downloaden. (in principe)

Maar ja, microsoft kennende, zal je wel gelijk hebben. Moet je weer een nieuw spel kopen wat je eigenlijk al hebt. Onzin.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, kijk naar DOA3 addondisc. Ik weet. Was het eerste wat ik vroeg gister toen ik die titels zag. Ze zullen er heus wel wat xtra dingetjes bij plakken...dat wel. Leveltje hier daar, autootje hier daar......

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn gewoon voledig nieuwe games. Ze heten misschien alleen geen Halo 2 of Project Gotham 2.

Volledige nieuwe graphics (meer details hogere polycount, meer special effects) nieuwe wagens, (meer) meer tracks varieteit. Voor Halo Online zelfde idee, meer, beter, mooier.

6. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk als dat zo is, ik ga in elk geval niet nog een keer hetzelfde spel kopen.
    En die oude spellen krijg je natuurlijk ook nooit meer verkocht omdat iedereen de nieuwe versie wil hebben.
    :mad:

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap jou niet straydog? Heb je het topic wel doorgelezen?

De meeste mensen zijn gewoon dom (sorry hoor) en die niet zien dat er gewoon compleet nieuwe spellen komen MET XBOX LIVE SUPPORT. Geen upgrades, niet dezelfde versies met XBox live support, compleet nieuwe games..

8. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je niet menen, moet je echt een nieuwe versie KOPEN? In dat geval ga ik het denk ik wel doen, want dat MOET je dan gewoon hebben, maar ze hebben allemaal van die mooie verhalen bij MS over add-ons enzo. Dan moeten ze dat daar maar eens mee gaan bewijzen. Een hele nieuwe versie voor waarschijnlijk weer 70 euro kopen alleen met een kleine online aanpassing terwijl je de oude al hebt, dat vind ik wat overdreven. =(

edit1: euh...wouter...? Hele nieuwe games??? Ow dan is het goed :)

Laatst bewerkt: 23 mei 2002
  9. voyager

voyager Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    0
    hohohohoho... d'r is nog HELEMAAL nix nada noppes niente losgelaten over hoe games als HALO en PGR online gaan komen.
    Voor het zelfde geld komen ze gewoon met een boosterdisk voor het LIVE gebeuren waar wat extra levels op staan.
    Als je bijvoorbeeld goed naar HALO kijkt merk je aan alle kanten dat het goed gestructureerd opgebouwd is en dus makkelijk is uit te breiden.
    Kijk ook naar de nieuwsvoorziening: NIEMAND heeft het officiëel over HALO2 maar over 'the next HALO', detail... maar toch!

Mijn visie is dus:
    - Boosterdisk voor de huidige HALO (live + levels) kosten: kleine vergoeding;
    - Nieuwe game 'Next HALO': alles d'rop en d'raan, NOG betere graphics en zelfs eventueel een nieuwe single player missie maar absoluut de nadruk op online gaming. Kosten: nieuwe game.

Maar goed.. da's dus puur mijn visie heh! :9

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er is wel degelijk op de e3 presentatie van microsoft bekend gemaakt dat pgr2 en halo2 compleet nieuwe games zijn en dus geen add-ons!deze worden met nog een paar andere games tegelijktijdig met de Xbox-live geintroduceerd!

11. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    ho ho.. zoals ik op xbw lees zijn het games van een soort versie 1.5.

dan denk ik toch echt aan een paar nieuwe MP Levels,
    skins.. misschien maar 1 nieuwe missie.
    dan vind ik het gewoon een kleine uitbreiding en geen compleet nieuwe spel.

als je een tegendeel kan bewijzen, geef maar een URL.

12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Xbox.com daar staat de persconferentie van de e3, hij duurt 55 minuten en is zeer zeker de moeite waard!

13. voyager

voyager Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Rinus.. dan moet je die 55 minuten nog maar eens doorspoelen want juist DAAR wordt dus alleen maar over PGR en HALO online gesproken en NIET over HALO2 of PGR2!

Misschien dat we het eind deze week al weten en anders na de zomer.

14. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik zeker iets anders gezien, de fabeltjeskrant:confused:
    Bij de launchgames wordt op het grote scherm aangegeven dat het om halo2 en pgr2 gaat toch!
    Of heb ik het op een MS site gelezen, ik ga ff kijken en jullie horen het nog!:

As the grand finale to the Xbox Live unveiling, Allard announced a lineup of games in the works for the future of the service, including "Star Wars® Galaxies™" (LucasArts Entertainment Company), "Counterstrike" (Valve Software for Microsoft Game Studios), and future versions of Xbox original blockbusters like "Halo™," "RalliSport Challenge," "Amped™" and "Project Gotham Racing™."

Zo goed?:p

Laatst bewerkt: 23 mei 2002
  15. voyager

voyager Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er mee leven denk ik :+

Geen echte zekerheid dus. Geduld geduld geduld... toekomst zal het leren...

16. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Als je deze thread in de gaten houd, komt het helemaal goed!
    Mocht ik wat vinden om jou te overtuigen, dan hoor je het als eerste.:p

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Future versions....klinkt toch echt als een nieuwe game...geen addon.
    Persoonlijke mening.:)

18. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat het een nieuwe game wordt, want een game die exact hetzelfde is als het origineel en dan een paar extra dingetjes.. En de optie voor XBOX Live.. Nee ik denk zeker wel dat het iets nieuws wordt, anders verkoopt het gewoon niet..
    Velen hebben geen zin om weer hetzelfde spel te kopen voor online optie, daar zullen ze (hopelijk) wel hebben over nagedacht!

19. voyager

voyager Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    0
    OK simpele vraag:

Zou jij je hele launch line-up NOG een keer kopen omdat 'ie dan online zou zijn?

Nou, ik dus mooi niet en ik denk velen met mij. Je mag toch hopen dat ze dat inzicht bij M$ ook wel hebben.

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    RSC en PGR niet, Halo wel....DOA3....

Deel Deze Pagina