Beste forumleden,
Ik zat net op mijn Xbox een beetje demo's te browsen en stuitte toen op een spel dat "The Darkness II" heet. Dit deed me denken aan een spel dat ik toen ik 12/13/14 was (2003-2005 dus ongeveer) veel speelde met een vriend van me. Ik kan alleen niet meer op de titel komen en daar baal ik van. Ik zal het een beetje proberen te omschrijven in de hoop dat een van jullie me aan de titel kan helpen .
De titel bevatte iets van "Darkness" of "Dark" in ieder geval. Het was voor de tijd een vrij mooie 2D game waarbij je een wat jonger (kind) personage bestuurde die monsters moest verslaan om door het level te komen. Aan het begin van het spel werd er een animatiefilmpje gespeeld dat zich in een stad afspeelde, een vrij vrolijk gebeuren allemaal tot er iets gebeurde waardoor hij in het riool(?) terechtkwam. Op de cover van het spel zag je die jongen met zijn hondje(?) staan met daarachter een grote schaduw van een monster of iets dergelijks.
Ik hoop dat iemand hier iets van kan maken . Lijkt me fantastisch het weer eens te spelen!
Bij voorbaat dank,
Dirk Jan
Laatst bewerkt: 22 jan 2012