kan ik m'n xbox aansluiten aan een computer die is verbonden aan een andere computer(de hoofdcomputer) via een HUB? want ik wil met m'n xbox online en wilt iemand uitleggen hoe ik dat nou allemaal doe?
kan niet registreren ik heb nu xbconnect en ik heb alles aangesloten maar ik kan me niet regristreren(nickname enzo) want xbconnect zegt dat er een error is.... en waar kan ik gamespy downloaden??? please help me!
Re: kan niet registreren http://archief.xboxworld.nl/forum/s...id=19867&sortby=lastpost&sortorder=descending Jij bent volgens mij niet echt de snuggerste op dit forum.,. (No offense) Beetje zoeken doet wonderen.. Hoor je dat Simmertje!
Re: ik ben allang online!!! Vertel jij me maar hoe jij dat gedaan hebt dan. Ik heb xboxconnect geinstalleerd + de upgrade, pc opnieuw opgestart en dergelijke. Maar nu ik start xboxconnect op en hij loopt vast, waar ligt dat aan dan??? Of moet je eerst de xbox aansluiten op de pc zodat hij 'm herkent? want ik wou namelijk eerst ff kijken of het programma'tje werkte voordat ik alles ga verslepen. GREETINGS SLAYER