Ik zit te denken om na HALO en Amped een racegame te kopen. Aangezien de multiplayer modus van Amped een beetje saai is, vraag ik me af hie dat bij PGR en RSC is. Bloodwake leek me eerst ook wel leuk, hoewel dat met boten is, maar iedereen schijnt het een kut spel te vinden..? Is het niet handig ergens een lijstje te hebben met de afkortingen van alle spellen? Het wordt namelijk steeds erger met die afkortingen.
RSC is wel leuk in MP vind ik, PGR is wat lastiger in MP, gewoon omdat de fun / arcade factor lager ligt..
Met 2 spelers is PGR best wel leuk maar ik vind het met 3 of 4 te onduidelijk worden, je hebt dan zo'n klein schermpie! Van RSC weet ik het niet maar dat lijkt me wel vet.
Jonge jonge.. wat een onzin Urty, die gast houd van racen, maar zit te twijfelen tussen beide, dan zeg je toch niet zoiets ]:- Tis wel weer duidelijk waarom je niet meer in de crew zit
wouter wouter rustig * DesertFox haalt het dwangbuisje erbij * ik vind PGR 2 player multi wel gaaf , ik heb geen RSC dus kan daar niks van zeggen . maar nu ik net PGR heb een week of twee is de concurrentie met mijn vrienden nog wel te doen zekerz leuk
PGR is leuk multiplayeren maar echt een topspel voor in je eentje, twee vliegen in een klap lijkt mij. Ik heb RSC alleen nog niet, kan dan nat. het beste antwoord geven. Maar je hebt wel weer een stem meer die zegt dat PGR topspel is.
RSC versus PGR RSC is meer arcade achtige stijl van racen... het speelt draait MEGA snel, maar dan bedoel ik ook echt MEGA snel... als je het camera-standpunt neemt waarbij de camera aan je bumper hangt dan moet je echt een hele goeie reactie hebben om een parcours zonder problemen af te leggen. Multiplay ruled dit spel wel echt de pan uit vanwege de gigantische snelheid. Ohjah, nog een pluspunt van RSC: het ziet er echt heel erg gelikt uit! PGR is iets minder snel en hier heb je betere controle over je wagen, maarjah dat komt misschien ook omdat ik PGR al langer gespeeld heb dan RSC. Persoonlijk vind ik deze in multiplay iets minder, omdat je hier echt direct merkt of iemand het spel al vaker gespeeld heeft of niet... pas nadat mijn vrienden het een aantal keren gespeeld hadden, konden ze me een beetje tegenstand bieden. Conclusie: RSC is echt instant-action... beetje zoals SegaRally uit de arcade hal; iedereen kan het, alleen merk je wel naarmate iemand het vaker gespeeld heeft dat ie toch echt wel beter is. PGR heeft een grotere leer-curve ofzo en is single-player extreem cool, maar misschien iets minder in multiplay