Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Heel heel erg fijntjes, kan eig. maar een nadeel opnoemen, hij is niet echt supermoeilijk maar goed, heb hem nog niet op de zwaarste mode gespeeld. Ik ben sowieso weg van Mech's maar deze is wel echt heel strak, design van spel, graphics, ja zelfs de menuutjes zijn erg mooi. Ik speel hem nonstop sinds ik hem gister binnen heb. Zelfs UC laat ik ff liggen.(Ook deels omdat ik niet over de domheid van mijn computergestuurde medespeler heen kom in een potje ctf.)
yep heerlijk spel. graphics en geluid om te kwijlen en in maart via live helemaal toppie. een echte aanrader.!!!!!!!
Idd een vet spel alleen vind ik het grafisch niet zo geweldig als hierboven wordt beweerd. Wel mooi maar de textures hadden een stukje scherper gemogen. Alles loopt echter wel supersoepel en met XBL in het vooruitzicht heb je hiermee wel iets leuks in handen
Is trouwens die 5.1 Thrustmaster set al uit? Die zou toch in november uitkomen.... hij moest gaan kosten 229,- volgens mij
Damn mensen, vergeet die singleplayer shit, ga dat internet op en speel em multi, dat is zoooooveel gaver. Eergister wee 2 vs 2 nederland vs duitsland gedaan.... meesterlijk tis echt beschamend om te zien dat maar zo weinig mensen Xbconnect als een optie zien.... tis echt bijna lagloos, alles werkt als een tiet... Oh ja mechassault ownz.....echt waar
Ik vind eigenlijk niet veel aan de single player optie. Maar ga hem snel nog even online testen, al ben ik meer met UC en Halo bezig eigenlijk. Online lijkt hij me wel erg leuk. O en xtinction neem 'm ook mee als je nog naar de lan komt... kunnen we die meteen ook doen.
Heb deze game net binnen (ook UC) en ff gespeeld. Is gewoon lekkere game, goed geluid enzo. Vanavond weer verder spelen.
Zeer vette game.. graphics zijn niet echt geweldig maar dat boeit niet, de gameplay is gewoon heerlijk. Heb je zo'n vette battle met een andere mech in een stadje, en na afloop is er niks meer van het stadje over.. , echt vet. De explosies zien er echt geweldig uit.
Grafisch ziet ie er echt top uit hoor, niks te klagen. Zelfs de menuutjes zien er mooi uit. Nog steeds helemaal vol van, topperrrrrrtje!
Euj...bwahahahaa, kwist niet dat jij hem had. Verkoop! Ahum...keej, sorry, nu weer over Mechassault pliez.