[XOne] Hoe je Xboxnaam te veranderen in Halo online

Discussie in 'Games' gestart door Xstyle, 28 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xstyle

Xstyle Guest

Als mn neef op bezoek komt, speelt ie ALTIJD doa3!
    En na honderdduizenden keren de string van Kasumi gezien te

hebben in story mode en tag battle, ging ie toen survival mode es uitproberen. Toen hij zn score neerzette zette hij zn naam in

als Hilbert (zo heet hij dus:p)
    Toen ik Halo online ging spelen zag ik zijn naam ineens staan en

ik vond het heel verdacht toevallig. Ik startte doa3 op en had bijna alles geprobeerd totdat ik in, jawel;), survival mode terecht

kwam. Ik veranderde toen zijn naam en ging kijken in Halo of het lukte. En dat lukte dus ook

Dus om ff in het topic te blijven, als je je naam van de Xbox wilt veranderen (en niet als Zippy te laten:p) moet je dus in doa3 in survival mode een score neerzetten en de gewenste naam neerzetten. Het lukt gegarandeerd!!!

2. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    hele handige info hoor maar er zijn hier volgens mij al wat topics over maar nog steeds handig als je het nog niet wist]:- 8)

3. Xstyle

Xstyle Guest

Ik speel Halo ongeveer 2 maanden online en zelf wist ik het niet.
    Ik had het al een veel mensen gevraagd maar die zeiden niks]:-
    Daarom d8 ik, ik zet het er gewoon op voor als je het niet wist

En laten andere mensen mij nou niet afkraken, want als jij het al wist dan heb ik nieuws voor je: er zijn ook nog andere mensen
    8)

4. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was dus al algemeen bekend. Volgens mij kan hier een slotje op, want ik verwacht niet dat hier nuttig op word gereageerd

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Was al bekend maar denk niet dat het erg is dat je het nog een keer meld.
    Dat is wel het nadeel met forums dat het soms erg lastig is om info/cheats terug te vinden.
    Dit soort dingen zouden ook eigenlijk in de cheats pagina terug te vinden moeten zijn.. . Misschien dat 1 van de mods me dit kan vertellen maar hoe worden die cheats pagina's up to date gehouden.. Er komen namelijk soms dingen in de cheats forum die ik niet terug vind (later) in de cheats pagina..
    Misschien als die pagina beter up to date zou zijn dat dit soort herhalende threads ook niet terugkomen..

6. Xstyle

Xstyle Guest

Precies;)
    Als het nou overzichtelijker was geweest, zou ik het ookal eerder weten en dat geldt ook voor andere dingen=( !!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina