Hoe kan dit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door markorius, 27 feb 2002.

1. markorius

markorius Guest

Hoe kunnen die Demo stands nou zo slecht zijn?
    :confused:
    Ik kan haast niet geloven dat Microsoft dat zomaar toelaat dat mensen een slechte indruk krijgen van de Xbox omdat ze lekkere oude builds van games laten zien!

Wie heeft hier ook last van gehad? ( ja van dat stotteren bij de demo stands en de fokt op reflectie bij gotham )
    Weet iemand zeker dat het oude builds zijn of weet iemand waardoor het anders komt, misschien mensen die het hele spel hebben??

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ergens eind van de zomer in de states hebben ze bij de devvies wat van die dingen gemaakt, van de huidige 'engines'. DIe kiosks zijn gemaakt.. daar neergezet, en nu denk ik gewoon overgevlogen naar Europa, zonder die demo DVD te hebben geupdate.. tsja ik vind ik het ook geen slimme zet..

3. markorius

markorius Guest

Ok, Thx!

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik ben vandaag ook bij intertoys geweest en hij stond er eindelijk en gelukkig stond die niet uit en het was helemaal niet druk dus kon ik lekker mijn gang gaan en ik moet eerlijk zeggen het was echt heel mooi beeld hij stotterde echt helemaal niet en project gotham racing deed het prima, alles deed het perfect. helemaal niets op aan te merken.

5. markorius

markorius Guest

Moet je nog eens gaan en naar de reflectie van de auto kijken, echt supergaar en hard crashen met amped :D

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben NU weg naar intertoys, ff checken of ie er staat

Deel Deze Pagina