Ik heb gelezen dat Phantom Dust waarschijnlijk niet meer in Europa komt. Dus weet iemand hoe ik er wel aan kan komen. Liever een andere manier dan importeren uit Japan.
Volgens mij kun je Japanse games niet spelen op je europese PAL-xbox, dus importeren lijkt me niet echt een optie. Tenzij je zeker weet dat je een PAL versie van de game krijgt.
als je in de buurt van tilburg woont kun je altijd naar de fore games hier hebben ze veel import games zullen ze deze binnen kort wel krijgen
Spel komt alleen in Japan uit. Optie kan zijn dat je hem via GCShop kan krijgen maar dan krijg je sowieso een NTSC-versie, die je niet op je PAL-Xbox kan afspelen.
Als iedereen zo redelijk is als jou, maakten ze geen game's meer. _0/ Phantom dust krijgt een hoog cijfer in de PU. Ik geloof wel dat deze game alleen in het Japans is.
Luister Vinnie, ik koop evengoed wel, maar juist voor dit soort shit (en het back uppen van je duurbetaalde games) werkt dit juist toppie. Kleuter
Ik heb hem ook omgebouwd, maar als ik spellen echt goed vind en ze echt wil, koop ik ze gewoon. Zo redelijk ben ik dan wel weer. Ja kheb best veel geld ja Nog bedankt voor de tips ik ga het eerst maar via gcshop proberen. Dan kijk ik wel verder.
Ombouwen is helaas een goede mogelijkheid. Phantom Dust lijkt me ook een aardig spelletje dus misschien de moeite waard.
Importeren of wachten. Heel misschien komt hij wel in europa uit. Anders kan je kijken of je hem kan downloaden.
Veel briefen naar MS sturen dat deze game ook op: PAL en NTSC moet. Dus gewoon afwachten lijkt mij wel een erg vette game.