Oke dit is het probleem: Probleem 1: Ik heb geen Windows Media center, maar om dat te downloaden, moet je windows serverpack 2 hebben o.i.d. Maar ik heb Winwindows server pack 1. Om precies te zijn: Microsoft Windows Xp Home Edition Versie 2002 Serverpack 1 Met deze versie kan ik dus geen Windows Media center downloaden. En de link die ik kreeg om Windows serverpack 2 te downloaden werkte niet. Nu heb ik gezocht op de site van Microsoft e.d. maar ik heb niks gevonden. Dus mijn eerste vraag is: Kan iemand mij vertellen/geven waarik die link vandaan kan halen. Of natuurlijk de link geven. Probleem 2: Ik heb draadloos internet van sitecom, gewoon met en netwerk kaart. Maar nu is het probleem dat die draadloze internet verbinding niet samen wil werken' met de Ethernet kabel. Één van de problemen is dan hetzelfde ip-adress en de standaard gateway'. En dat als ik probeer 'mijn pc op mn xbox 360 te zetten dat ik dan geen internet meer heb op mn laptop. Dus mijn vraag aan jullie is: - Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dat Windows Media Center erop krijg - Hoe ik krijg ik een (internet) verbinding mvan mijn pc naar mijn xbox360, zondar dat ik daarbij mijn internet verlies op mijn laptop Alvast bedankt...
vorige post was nogal kortaf.. maar ja inderdaad.. typ het in bij de zoekfunctie.. en je zult er vast wel wat over vinde..