Ik zou niet weten hoe, maar waarom wil je dat doen dan? Of liever gezegd: Wat wil je aan je Controller Modden?
weet ik niet nej, wil em eraf slopen en er een felle blauwe led onder zetten. dan is me volgende vraag: als ik een led onder de jewel plaats, schijnt het dan door het xbox logo heen, of is het xbox logo te dik
wat vinden jullievan een felgelecontrollermet een blauwe felle led onder het logo, en eventueel leds in de knoppen
Leds in de knoppen is volgens mij moeilijk hoor. Want dan moet je gaan boren in je knoppen van onderen denk ik. En misschien werkt dan dat analoge niet meer fatsoenlijk
jah zag ik al, dat skip ik ff, misschien voor later ik heb nu van die 1,5 volt ledjes blauw(van die witte die fel blauw licht geven, maar hoe kan ik die gebruiken zodat me logo mooi word
Van onderen gaatje boren in je jewel (liefst niet helemaal er doorheen) dat precies even groot is als je ledje, en ledje hier in schuiven.
jah maar, ik wil zover mogelijk het originele kunstof logotje erin laten zitten, ik zat er aan te denken om dus een gaatje onder de X en boven de xbox te doen met het ledje, maar zon blauw ledje is wel fel, en schijnt vooral naar voren, of heb ik het nu fout.
Hiervoor hoef je verder nix aan het logotje te doen hoor! Ik zat er zelf ook al aan te denken om een zwart stickertje over de bovenkant van het ledje te plakken als ik dit ga doen. Ik denk dat als je het gaatje niet helemaal door de jewel heen boort, maar eerder ophoudt, dat het licht dat het ledje naar je toe schijnt een stuk minder zal zijn.