als ik een plaatje gevonden heb wil hem graag op maat krijgen zodat ik hem als avatar kan gebruiken. weet iemand hoe ik dat moet doen?
Je kan het programma Photo Editor gebruiken, daar kun je gewoon instellen van Wijzig formaat, vervolgens kun je het aantal Pixels veranderen, een Avatar is maximaal dacht ik 80x80 pixels. Dan word het plaatje verkleint/vergroot naar dat formaat.
Ja, inderdaad ...maar op www.microsoft.com kun je ook van die leuke powertools downloaden. Daar zit ook een leuke gadget tussen waarmee je heel makkelijk plaatjes kunt verkleinen. Dat is misschien handig voor de mensen zonder photoshop.
ik heb microsoft photo editor maar die kan geen plaatjes meer openen. zuigt als een malle want zo kan k me avatrs ook niet meer de goede grote geven heeft iemand dit probleem ook of gehad?
Weet iemand een programma waar je in 1 x een hele zooi plaatjes mee kan verkleinen tot 1 dezelfde maat?
Je moet als je een plaatje van grootte verandert altijd het plaatje opslaan als. Dan heb je je origineel nog, want als je een plaatje verkleind en dan weer vergroot ziet hij er niet meer hetzelfde uit.