hoe lang nog is de xbox te koop

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tasso, 7 sep 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De realeases op de xbox is het slecht gesteld en m brengt al helemaal niks meer uit en duwt je echt letterlijk de 360 door je strot.
    Maar hoelang zou de xbox nog in productie blijven.
    Net nog een ps2 gekocht omdat die voorlopig nog wel ondersteund wordt kijk naar de ps1 die is pas uit de produktie genomen en omdat de ps2 ook nog een paar aardige realeases krijgt en de vele ps2 ames die er te koop zijn.
    En ps2 games zijn veel makkelijker te kopen dan xbox games die moet je echt goed zoeken.
    Maar eigenlijk wil ik als backup nog een extra xbox voor het geval hij het begeeft en niet meer gemaakt wordt.
    En dan blijf ik met een hoop games zitten en dat vindt ik zonde omdat ik op dit moment meer op mijn xbox speel dan mijn 360.
    Maar denken jullie nu al kopen of nog even wachten

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox is volgens mij al uit productie toch? Ik zal even bron zoeken.

3. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht dat ik dat al eens eerder gehoord maar wist het niet meer zeker.
    Als dat zo is maar snel nog1 halen.

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ey ja is uit productie genomen, je kunt spellen voor de box bij intertoys voor 6 euri kopen nu, zelfs hele nieuwe... ik heb m'n box gelukkig verkocht

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ben eergisteren gaan zoeken naar CounterStrike!
    Na 3 winkels opgegeven...
    (althans, ik moest verder naar een andere stad en had daar geen zin in)

De Xbox Games worden ook al onderhand uit de Productie genomen volgens mij. Althans, bij die 3 winkels was CounterStrike er al niet, en kwam ook niet meer binnen....

6. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam tijdje terug in de bartsmit in Amsterdam dacht ik, daar was de afdeling xbox al helemaal weg, gamecube stond nog wel wat van...

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij heb ik nog een classic in seal liggen.

Maar ff ontopic:

Ps2 wordt nog volop verkocht, zag gister een nieuwe pink edition.

Maar ja de box is kansloos afgeschreven, wel jammer zat nog heel veel potentie in. Heb echt niet het gevoel dat ze het maximale eruit hebben gehaald.

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  8. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Triest.. het enige voordeel is dat veel mensen hun Xbox weg doen en je zo goedkoop noig de topperrs kan spelen die je nnog niet gehad hebt.

En die Intertoys actie is ook heel mooi trouwens!

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Zo lang er vraag is zal je games blijven vinden .. maar sommige grote winkel ketens verkopen geen xbox games meer of zelfs consoles ...Ik vermoed dat de PS2 ook latiger te vinden in als de PS3 in de winkel ligt .. maar geen nood de PS2 games zullen zeker tot eind maart makkelijk te vinden zijn :D

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen al op het internet zoekt dan zijn de ps2 games overall te krijgen.
    En hier bij de intertoys alleen nog maar gta san andreas voor 14 euro en de rest alleen maar ps2en zelfs gamecube

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Wie koopt er nu nog een Xbox?
    Wat boeit het nou hoe lang ie in productie blijft?

Ik zie er het nut niet van in.

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jij ziet het nut er niet van in.
    Maar als je even goed leest weet je waarom ik er nog 1 wil.
    En geef me eens een reden waarom je geen xbox of ps2 meer zou kopen.
    Weet je hoeveel goede games er nog voor zijn die je voor een prikkie kan kopen in plaats van elke keer 60 euro neer te tellen voor een spel die achteraf tegenvalt.
    Ik zie het nut er niet van in waarom iedereen maar gelijk een 360 of ps3 moet kopen.
    Net een ps2 gekocht nou en ik kan je melden dat ik god of war echt helemaal grijs speel ondanks dat ik een 360 heb.
    Echt een geweldige game voor 14 euro

13. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal waar wat tasso zegt. tevens heb ik laatst in een winkel op de 360 gespeeld en de enige reden waarom ik een 360 zou willen hebben: de graphics, die vielen me vies tegen! setup was op een hd-tv dus daar lag het niet aan! nee, ik doe het nog wel ff met de xbox1... :)

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De reden dat de PS2 games nog overal te koop zijn is dat de PS3 nog niet uit is... het wordt namelijk veel lastiger om PS1 games te vinden

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik raad je aan gewoon 2e-hands een xbox te zoeken als hij kapot gaat. kost je nog minder en is "altijd'' te verkrijgen.

16. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn misschien niet veel mensen die nu nog een Xbox kopen. Maar voor iemand die nog niet bekend is met het gamesgebeuren en geen zogenoemde graphichoer is is er nog meer dan genoeg te spelen.

Dan kan je voor een prikkie allemaal toppers spelen, en van mij hoef ik echt niet meteen een 360 bij de launch te hebben. Hij is nu al bijna een jaar uit en heb never nooit niet het idee gehad dat ik iets aan het missen was.

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat heb ik dus ook heel erg dat gevoel.
    Ik heb wel een 360 maar als ik er geen had gekocht gelijk bij de launch zou ik niks gemist hebben.
    De games vind ik niet erg geweldig en zouden nu voor mij geen reden zijn om een 360 te kopen.
    En er zijn zat ps2 games te koop ook als er straks een ps3 is.
    Hier bij de frs en intertoys zijn gewoon nog hele rekken met ps1 spellen te koop.
    Dus sony support zijn oude consoles vele malen beter dan ms die je de 360 door je strot duwt en de mensen in de kou laat staan die vanaf het begin een xbox hebben gekocht.

18. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    als je al een 360 hebt is het toch veel goedkoper om te wachten tot spellen BC zijn? ze laten die odd skool xboxers idd stikken, maar degenen die het vanaf het begin hadden, hebben wel 4 jaar dikke lol gehad. ze laten ons stikken, maar dat vind ik wel logisch als je kijkt wat de wereld tegenwoordig met zich mee brengt.

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoper om te wachten tuurlijk een hoop games zijn al bc alleen de meeste werken niet met de vga kabel.
    Heb je daar wel eens aan gedacht misschien moet ms zich daar eens in verdiepen.
    Dus jij vindt het logisch dat ze de mensen laten stikken die de xbox hebben gemaakt tot wat die nu is.
    Dikke 4 jaar lol gehad dat is waar maar laten ze nu eens een voorbeeld nemen aan sony die doet het wel een heel stuk beter en heeft de ps1 pas geleden stopgezet.
    En zo hoort het toch ook, niet iedereen heeft ineens 400 euro liggen om een 360 te kopen en nog heel blij is met zijn oude xbox.

20. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog heel blij bent met je oude Xbox, wat is dan het probleem dat ze ons laten stikken? Eens komt er een eind aan en bij Microsoft is dat wat eerder dan bij Sony, dat heet een nadeel. We kunnen wel de hele tijd zeggen dat het stom is, maar er verandert niets. Microsoft kan toch nouwelijks meer winst maken met het uitbrengen van spellen voor de oude Xbox, dat hadden ze al bedacht toen ze iedereen over wilde laten stappen. Ze kunnen echt niet alles voor ons doen om ons er gelukkig mee te maken. In het begin der Xbox jaren hebben ze al zoveel verlies geleden om miljoenen mensen aan de trekken. Overstappen heb je overal mee en verander je niks aan (gameboy, DVD, Camera, fototoestel enz.) Bij de een gaat het overstappen snel (gameboy) en bij de ander langzaam (fototoestel).

lekker dat discussieren ;)

Laatst bewerkt: 8 sep 2006

Deel Deze Pagina