Hoe lang zit er nog een gratis jaar Xbox Live in de Starter Kit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Brainboy, 18 jun 2003.

1. Brainboy

Brainboy Master of the Mind

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Weet iemand hoe lang er nog een gratis jaar Xbox Live in de Starter Kit zit? Want ik heb op de Official Xbox Forum gelezen dat dit alleen tot 1 juli of zo is, en dan moet je per maand/jaar zelf betalen, dus geen "een jaar gratis" meer. Ik wil dit weten omdat ik nog niet echt zeker ben of ik me Xbox Live haal, en ik wil nog een beetje wachten om ook begin 2004 nog steeds met Halo 2 op Live kan spelen in mijn gratis jaar. Maar ik wil toch het gratis jaar hebben, dus weet iemand hier meer over?

Bedankt,
    Brainboy

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat is gratis? Het jaar dat je nu krijgt is niet gratis. je betaald er 59,95 voor. De prijs voor een jaar blijft hetzelfde, je krijgt alleen geen demo's en een communicator meer. Het starterkitje heeft dus eigenlijk geen jaar gratis maar is gewoon een jaar Xbox Live. Gratis een jaar klonk gewoon aantrekkelijker :)

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de starterskit zit één gratis jaar. Dat jaar begint te lopen vanaf het moment dat je je account registreert. Als je dus in juli 2003 je aanmeld, dan loopt dat jar af in juli 2004. Als je dan wil opzeggen moet je dat volgens mij 2 maanden vantevoren doen.

4. Brainboy

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Hoe lang zit er nog een gratis jaar Xbox Live in de Starter Kit?

:D Kom op, je weet wat ik bedoel. Ik heb gehoord dat er binnenkort alleen de Communicator en de demo's in de Starter Kit zitten, nog steeds voor 59,95... en dan moet je nog steeds het jaar Live gaan kopen, voor nog een keer 60 euro of zo... Ik weet niet of dit echt zo is, en dit heb ik dan gevraagd...

Ja, dat wist ik al. Ik heb gevraagd hoe lang dit nog in de Starter Kit zit. Zie boven voor een verklaring.

Brainboy

5. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nee bokken***, eigenwijze flap*** Kabouter plop!!! Je betaalt voor een jaar xboxlive en daaarbij krijg je de nodige soft en hardware om ermee te beginnen.

6. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    maar stel dat je het een jaar hebt dan kost het het jaar daarop gewoon weer 60 €:confused:

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En waar slaat dit op? Doe eens normaal joh, op zulke domme opmerkingen staan we niet te wachten :{

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij je live kitje nu koopt, dan kan je het ook bijvoorbeeld pas in december 2003 activeren, dan heb je dus tot december 2004 xbox live zonder abo geld te betalen via je CC. Duidelijk?

btw m'n 1000 ste post (voor de 2e keer wel maarja)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb deze verplaatst naar de algemene discussie, omdat niet iets specifiek met live en networking te maken heeft ... de starters gaan duurder worden ... als het eerste jaar om is ... maa er zal altijd 1 jaar gratis zijn

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En als je 4 maanden of 12 maanden je kitje thuis ongeopent hebt staan maakt dat niks uit..
    je koopt nu een kit, je maakt em open op 19 juni 2004 en registreert hem dan... jouw gamertag is dan geldig tot 19 juni 2005!

11. Brainboy

Leuk Bevonden:
    0
    OK, bedankt, dat was nu een echte antwoord. Dus ik denk dat ik nog even wacht tot ik mijn Starter Kit koop, omdat ik nog niet echt zeker ben of ik Live echt wil.

Brainboy

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Dit zijn de US prijzen voor het tweede jaar:

Xbox Live: What Will It Cost in Year Two?

Ever since November 15, gamers have been talking about how much Xbox Live will cost when the initial year subscriptions run out. Would Microsoft get everyone hooked the first year and then jack up the price? The good news is no way! As addictive as Xbox Live is, the cost of a one-year subscription remains $49.99.

What about Xbox Live service month-to-month, or an Xbox Communicator sold separately? Last month, the new prices (which will go into effect this fall) were announced, and we've got all the skinny. Read on…

Xbox Live Subscription Renewal – $49.99 for One Year
    If you're already playing on Xbox Live, a year's subscription will still cost only $49.99! You read that right—no price hike for Year Two. Last year, in honor of the big launch we threw great freebies into your Starter Kit, such as demo games and the fabulous Xbox Communicator. This year, subscribers have lots more Xbox Live enabled games (100 by next spring!) to choose from and more people to play with (over 350,000 Xbox Live subscribers!). Subscribers also get killer new Xbox Live features that will use "Xbox Live Now" (an improved Dashboard, including voice support), "Xbox Live Web" (the super cool new Xbox Live Web site that lets you check your stats online and see who's online playing games), and even your cell phone or PDA to keep you hooked into your game 24/7!

Xbox Live Monthly Rate – $5.99 per month
    At last! A way to get Xbox Live service a month at a time! This is perfect for college students who only play in the dorms (or just when they're home for the summer). It also works great for military gamers who may be deployed for unknown lengths of time (so far, no high-speed Internet service on aircraft carriers or in the desert). What's the damage? Just $5.99! Yup, for the price of a supersized combo meal and an apple pie thingy you can rock on Xbox Live all month long.

Xbox Live Communicator – $29.99
    Did the dog chew yours up? Want a spare for when friends visit? Whatever your motivation, you'll be able to score the headset for just $29.99. Just about everyone agrees that voice capability is the all-time supreme feature of Xbox Live, and you can keep the online chatter going for less than the price of your Sports Illustrated subscription.

So that's the price tag on Live service next year. We think you'll agree that Xbox Live will continue to offer a whole lot of bang for your buck!

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    * gaat zwaar denken over Xbox Live!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie tevens dit artikel op onze main site

link

15. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik ga straks ook maar een kitje halen:).

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat ze wel iets aan die prijzen moeten doen.
    het lijkt me wel een groot bedragje en dat nog
    zonder een kado

17. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. En het ergste is nog wel dat het bij de ps2 helemaal gratis is.

Deel Deze Pagina