[XOne] hoe link je meerdere xboxen aan elkaar?

Discussie in 'Games' gestart door wingedsine, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wingedsine

wingedsine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej mensen ik heb van de week even uitgeprobeert hoe je een system link maakt, en het lukt met 2 xboxen door de ene kant van de ethernet kabel in de ene xbox te stoppen en de andere kant in de 2e xbox te stoppen. Maar toen we klaar waren dachten we: He?! dit is simpel maar hoe moet je het doen met meerdere xboxen? moet je een splitter gebruiken ofzo? weten jullie het, zet effe een berichtje;)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Voor system link met meerdere 360's heb je een (ethernet) hub, router of switch nodig en alle 360 via een ethernetkabel met dat apparaat verbinding. Wat meer informatie kan je hier vinden.

3. wingedsine

wingedsine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en waar kan ik dan zo'n HUB of switch vinden want heb beetj gezocht der naar en ik kom alleen maar van die USB hubs tegen en niet voor je ethernet kabel.... weet iemand waar ik zó'n hub kan vinden? en hoe duur enzo?

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In de startpost van Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11] vind je genoeg links naar pc winkels (waar ze die dingen dus verkopen). Als je wil weten welk een goede is kan je dat ook eens het beste in het vernoemde topic vragen ;).

En de prijzen gaan van een kleine €10 tot duizende euro's, maar ik denk dat als je in de prijsrange van €50-€100 toch al zeker iets goeds vindt dat voldoet aan jouw noden. Maar waar je echt op moet letten zou ik niet weten, ben namelijk niet echt thuis in netwerk apparatuur.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina