Ik wil graag weten hoe je een poll moet maken voor je website. Ik heb nu ook al een poll mijn site maar die doet het bij mij niet. Hij komt met een pagina kan worden weergeven error pagina. Dus hoe moet ik zo een poll maken?
Als je een mooie poll wil, haal dan een PHP scripje van www.hotscripts.com Let op, je hosting moet wel PHP ondersteuen.(Lycos bijv.)
PHP scripts @NAC Breda fan: Probeer bravenet.com, daar kun je een gratis poll aanvragen met alleen een regel reclame eronder (dan staat er powered by bravenet.com)
Hotscripts is echt een super site... De laatste tijd haal ik er al mijn CGI scripts daar vandaan. Je kunt ze downloaden door op de knop 'home' te drukken van het gevonden script, vervolgens ga je naar de site van de maker waar je het script kan downloaden.
Heeey ik heb ook nog een vraagje Gaat niet over polls maar over menutje Ik heb namelijk een menutje gemaakt en die staat ook op mijn site maar hij werkt niet Weet iemand misschien een soort gelijk menutje met een code die wel goed werkt Menu die ik bedoel staat op mijn site (zie sig)
Ik ga er vanuit dat jij die drie keuze menu's bedoelt bovenaan je site. Deze doen het wel, maar ze worden geopend in het bovenste frame, je moet even het doelframe instellen op main frame (als je dreamweaver gebruikt ) Als het goed is doet hij het nu wel zoals hij het hoort te doen
Dan kan je simpelweg met de rechtermuisknop op de link klikken en dan naar eigenschappen hyperlink gaan. Rechtsonder staat dan doelframe, daar kan je dat dan aanpassen.