1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe maak je een clan?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Farmir, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey lui,
    ik heb een vraag en die is Hoe maak je een clan kost dat ook van die te dure micrsoft points.

    Ik heb al wel goed het Xbox-360 menu door gekeken maar ik vind maar niks misschien zoek ik wel niet goed maarja...:confused:

    ik hoop dat jullie antwoord kan geven op de vraag.
     
  2. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Les 1.: Je maakt een clan.. je geeft je clan een naam je vraagt mense in je clan..
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Een Clan maak je niet op die manier.

    /:Crappy uitleg heb een kater...

    Een clan is een groep gamers die veel spellen en wedstrijden met elkaar spelen. Dit doen ze in team verband.
    In sommige spellen zoals BFMC2 of Halo kun je een clan aanmaken. Dit staat meestal aangegeven in een daarvoor bestemde menu.

    Echte Hardcore clans verandreen hun naam met hun Clan voorletters.

    Bijv. Farmir >> DDA Farmir.

    dit om hun clanbestaan nog net iets duidelijker maken.

    sorry voor de korte uitleg...
     
  4. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Anders kijk je ff bij je berichten daar staat mijn msn..:): ;)
    Geef ik je daar AL mijn andere lessen..
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Een clan maak je niet via het dashboard, je gaat gewoon in de communtiy zoeke naar memebers etc en bedenkt een clan, site ga zo maar door.

    En let nie op DrkSphinx, is gewoon een pimp-ass-n00b die leeft voor forums ^^
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zorg ervoor dat je beetje bekend wordt op Live, speel met verschillende mensen en met bekende clans.
    Bedenk een orginele naam voor je clan en stel duidelijke regels op en maak een site!
    Maak dan gewoon op veel forums en op live bekend dat je een clan begint en vraag mensen of ze in je clan willen.
     
  7. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    HAHA, ik heb hem gezegd hoe je een clan moet starten..
    En persoonlijk denk ik dat DRC ook wel wat lesjes kan gebruiken van mijn..
    En ik leven van forums? kijk naar jouw posts en dan naar de mijne vriend..

    EDIT..: ik heb 1.15 posts per dag en jij 3.35 ofzo dus..
    En dat ik een pimp-ass-n00b ben oke.. Dat ik gewoon heel NL afmaak op elk spel dat ik speel kan ik niks aan doen..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2007
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hahah, ik lach steeds weer om jou. :lol: je moet cabaretier worden jongen misschien dat je dan beter tot je recht komt.
     
  9. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Ja, ik denk dat ik binnekort met een fanclub kom..
    Ik zoek nog een admin enzo voor mijn club stuur maar een PM'tje als je interesse hebt he..
     
  10. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Je verzint een naam, je zet het voor je naam, je maakt een site en je zoekt wat mensen, dan heb je een clan. Meer heb je eigenlijk niet nodig voor om een clan te hebben.

    lol.

    Ik ben zeker ook een pimp-ass-n00b :lol:
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2007
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Doe dat maar niet, ik weet niet maar met zo'n grote ego is je club snel gevuld...
    ;)
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
  13. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Shortbull als je ff de les leest.. dan zou het kunnen en ik heb nog geen PM'tjes gehad dus er zijn nog vacatures..
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik hou nog wel van je hoor ;)
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    denk toch echt dat je het gaat afleggen vriend met PGR3, of bewijs het :9 denk dat ze jouw nog wat lesjes leren dan :): li la laters
     
  16. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Uhm neej hoor..;)
    Hun spelen het al 12 Maanden.. zo dus, PGR is gewoon wat je veel moet oefenen.. zelfs jij kunt er goed in worden..
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    zelfs ik was er al meteen goed in ;) en zelfs als jij 3 jaar oefent zie je niks meer als me achterbumper die steeds verder voor je vandaan verdwijnt pik
     
  18. DrkSpHinX

    DrkSpHinX Guest

    Daarom was ik ook 2e op dat gammo toernooi..
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Nee hoor. In die 12 maanden ben ik per ronde 1.5 seconden sneller geworden dan m'n eerste week. Als wij een race rijden van 3 rondes weet ik zeker dat ik 4,5 seconden voor je lig :)

    True, true.

    Dus je vind jezelf goed? Man, je hebt de game niet eens op Gold uit gespeeld. Steel is voor jou het hoogts haalbare.

    Maar ik weet wel wat... wij gaan een 1vs. 1 houden met PGR3, en ik mag maar één hand gebruiken. Als bewijs film ik het. Accepteer je dit? Zo nee, houd dan je bek met stoer doen.

    (ik moest overigens wel lachen toen hij zei dat DRC nog wat kon leren. Ik geloof dat Drksphinxs in 4 maanden 6 clans gehad heeft omdat ze steeds uit elkaar vielen 8))
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    maar dat is ook niet zo verwonderlijk ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina