Hoe maak je een forum

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MerQ, 27 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hee

ik ben een site aan het maken voor mijn clan, mijn vraag is hoe maak je een forum?????

Edit: door de enige echte xHLHx M3RC3NARY

Hee, dit is dus niet door mij geopend maar door mijn broertje. Hier kan dus een slotje op. (ik heb net uitgelegt dat er een zoek functie is)

Sorry, voor het ongemak

Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  2. basovich

basovich Guest

google: vBulletin ..;)

via freewebs heb je een gratis maar die is echt te kansloos voor woorden dat forum..

3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik denk wel dat je topic hier verkeerd staat, hiervoor post (en/of zoek) je best in het pc subforum.
    Als je er amper kennis van hebt zou ik gaan voor een eenvoudig InvisionFree forum. Al iets meer gevorderd en interessanter is Phpbb.

4. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk en aardig, vbulletin is te duur voor een clan ( oke, niet voor álle ). Als je voor gratis gaat is inderdaad phpBB de meest gangbare, ook al zijn er zat meer goede te vinden.

Neemt niet weg dat hij toch een eigen domein en mySQL database en php support moet hebben :).

Ik weet niet of je een eigen domein hebt, maar op een freewebs (of wat anders) site gaat et feest niet door.

Het kan wel op een "gratis" domein zoals 110mb.com, enige is dan dat je je mailserver pas mag gebruiken als je je paspoort opstuurd (kopie dan ;)). Alles werkt dan, maar er kunnen geen mails worden verzonden.

Of je kunt voor zo'n "kant en klaar" forum gaan, maar dat vind ik dan weer een beetje cheap-ass aanvoelen, dan liever die optie hierboven :). Bij: ' google > gratis forum ' vind je er zat.

Misschien dat dit en beetje helpt :).

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Onze clan heeft invisionfree, kan je wel leuke dingen mee doen.

6. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Hey

aangezien dit forum volkomen verkeerd staat, post ik dit funny plaatjes plaatje ook totaal onterecht

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, dit is dus niet door mij geopend maar door mijn broertje. Hier kan dus een slotje op. (ik heb net uitgelegt dat er een zoek functie is)

Sorry, voor het ongemak

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina