Hoe Moet Een Halo2 Level Eruitzien

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 9 mei 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zou volgens jou het perfecte HALO2 multiplayer level eruit moeten zien???

------------------------------------------------------------------------------------

Mijn perfecte level zou een soort van BLOODGULCH zijn, alleen dan zouden de huizen een heel stuk groter moeten zijn, en ook meer plekken op de bergen waar vandaan je kunt snipen. Ook moeten er Banchees komen en een paar geheime gangen enzo......

/Mod
    niet meer van die dubbele posten gaan maken jij!!
    Heb je post hier aan toegevoegd!

edit by Eastmaster

sorry

Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  2. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    ieder heeft gewoon een bunker.. die je gewoon helemaal plat kunt bombarderen.. Veel rotsen waar je je eigen achter kunt verstoppen.. veel wapens moeten er in het level liggen, ook veel voertuigen.. maar mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit..

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    een groot level met elk team (2 teams that is) een basis met vliegveld en een hangar voor warthogs en tanks enzo. er moeten defense-torens zijn om te snipen en in het midden is het helemaal open met een paar stenen en prikkeldraad.

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja er moet vooral veel afwisseling zijn TSN de verschillende levels, dus veel buitenlevels die open zijn, buitenlevels die niet open zijn, binnenlevels ...
    Je weet wel, zodat je de keuze hebt.
    Verder moeten er veel details zijn en ook dingen om je achter te verstoppen, vanuit te snipen ...
    Beetje wat iederen hier al heeft gezecht?

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat lijkt wel erg veel op Delta Force
    ;)

6. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    uhm... nou ik heb wel zo mijn ideen :

nou ik er zeker wel banshees in willen hebben of iets anders waar je mee kan vliegen en dan heel groot en dan in het midden 1 grote toren waar je uit kan schieten en dan rond die toren een mijne veld of zoiets en dan aan de bijde kanten van het level een opslag plaats voor warthogs en tanks en dan ergens in de bergen een schiet plekje waar je via een geheime gang kan komen en daar dan ook maar 1 van

ja dat lijkt me toch wel HET LEVEL

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een grote kapot geschoten stad die gedeeltelijk in brand staat, inclusief schuilkelders en resten gebouw waar je je achter kan verstoppen.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    er moeten turrets in zitten, liften zodat je ook onder de levels door kan gaan, sniper plekken, veel uitgebalanceerde wapens (nu zit bijna iedereen met pistol te knallen), 2 bunkers zoals bij BG waar je bijna al je wapens kan pakken... ahh let's dream on

9. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Een groot buitenlevel in het bos ofzo MET bots (tegenstanders/wilde dieren/aliens)

Sniper towers, air fields, ondergrondse tunnels en hangbruggen EN VEEL BOTS (dit zou wel eens een GEWOON level kunnen zijn, niet eens multiplayer)

Dit natuurlijk voor minimaal 12 spelers (of groot xblive festijn!)

P.S en een virtueel patat kraampje

10. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar zo een uitgestrekt gebied zoals het level ''Halo''. Prachtig groen overal, mooie planeten.

Alleen in gebouwen moet het er is een keertje niet zo lineair uitzien.:)

11. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een duistere stad met bots die niet allemaal schieten maar ik wee nou nie ech of dat wel bij halo past

12. Dragon Hunter

Dragon Hunter Gaurdian of Honor

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij deze maar:
    Met veel gebouwen waar je kunt in sniperen en veel banshees en warthogs en paar snowmobils en een qaud.
    En veel mariners en elites en Hunters!!!
    En niet zoveel van The flood.

13. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag zien dat er meer dan twee teams tegen elkaar zouden kunne vechten, iets van 4of zo. Dan hoop ik ook dat je de covenat kan spelen en dat je dus in levels qua grootte van halo 1 kan multiplayer'en

14. Mijn Halo2 level zou er als volgt uit zien.

In de single player:
    Een eiland met aan de ene kant een grote stad met hoge gebouwen waarin je naarboven kan met een lift. In die stadt zit ook een deur naar een gang die naar een groot ondergronds complex leidt. Als je uit het complex wilt gaan wordt de ingang geblockkeert en moet je je in een Banshee met een rocket launcher door het dak naar buiten schieten. Dan word je opgepikt en ben je klaar.

In de multiplayer:
    Een soort van Sidewinder map maar dan met nog meer bochten zoiets als dit ~~~. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. In dit level zouden maar 2 teleporters in moeten zitten waar je erin kan lopen en verschillende teleporters waar je uit kan komen zodat je op verschillende plaatsen terecht kan komen en dus nooit zeker weet waar.

In beide modes:
    Verder denk ik dat het ook wel leuk zou zijn als je met voertuigen door een teleporter heen zou kunnen gaan. Ook zou ik graag in beide modes meer gebouwen met een aantal verdiepingen zien.

-|>341# /\/\341

15. the riddler

the riddler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit het Halo boek kun je ook nog veel inspiratie halen.

neem bijvoorbeeld een groot moerasachtig bos waar je elkaar in camouflage lekker kan besluipen en neerschieten.
    Als je een granaat tot ontploffing brengt zul je dan niet raar moeten opkijken dat er wat bomen omvallen enzow.
    Veel struikjes en ondergrondse holen ala vietnam moet je er hebben. Ook leuk is dat je tijdens dit lvvl de moeras warthog kunt gebruiken en je zult ook gebruik kunnen maken van boobytraps er zullen

Of wat dachten jullie van een multiplayer in een groot ruimteschip. met veel liften en geheime kamertjes en waar je echt bijna alles kan slopen.

mja dat van een soort militair vliegveld lijkt me ook wel wat.
    Torens waaruit je kan schieten, grote hangaars, kelders en bunkers.
    Dit militair vliegveld moet dan wel liggen in een bergdal zoadt je je kan verstoppen aan de zijkanten van het lvvl.

Belangrijk vindt ik dat bij deze mp lvvls bijna alles kapot kan :D

16. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Dit leest zalig, andermans ideeen:9

/Edit: Was Halo 2 morgen maar al uit:)

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een kleine kaart. Zoals mijn huidige favoriet, Battle Creek. Als je dan met veel bent heb je non-stop actie.

18. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Groote Kaart vette heli's en zoort worstein stype met duinen !

19. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook wel vet, iets met HELI's :D of zoiets als BLOODGULCH alleen dan inplaats van bunkers vliegvelden met Banchees:D

20. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n jungle level zou wel tof zijn. lekker veel bukken en sneaken :9

Deel Deze Pagina