[XOne] Hoe moet ik het nou allemaal aansluiten?

Discussie in 'Games' gestart door Eckse_boer, 16 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo technisch maar ik krijg dinsdag adsl. Nu wil dan ook meteen op xbox live gaan (kep mn kitje + CC al). Maar nu is het probleem dat mn pc op een andere kamer staat als mn xbox. Nu moet ik dus constant met mn modum sjouwen van de ene naar de andere kamer. Ik heb nog geen telefoonaansluiting op mn kamer maar die wordt ook dinsdag aangelegd. Kan het ook op een andere manier? Zonder dat ik de modum telkens moet versjouwen van de ene naar de andere kamer :confused:

2. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    jah, met een router verbinding, check op www.xbox.com/nl voor meer info!

3. Eckse_boer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt een router dus. Maar betekent dat dat er altijd een draad loopt van mn ene naar mn andere kamer? Want dat is ook niet echt handig.

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Anders moet je een wireless lan nemen. Maar dat is erg duur.

5. Eckse_boer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar ik schat de afstand zon 15-20 m. Zijn die draden dan zo lang?

6. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    ja, er zijn draden te koop van meer dan 20 m

7. Koop gewoon een draadloze router. Heb ik ook. Werkt perfect. Anders moet je allemaal gaatjes boren door het plafond enzovoort. Het is ff een investering zo'n draadloos ding maar het scheelt een hoop sloop- en boorwerk.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  8. Eckse_boer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe veel kost zoiets dan? Ik hoop nie zow héél erg veel, want ik hebme ouders al zo gek gekregen om een CC aan te schaffen en Adsl te nemen. Dus ik hoop dat het wel een btje betaalbaar is. En BTW dan hoef ik helemaal geen telefoonaansluiting op mn kamer te hebben of wel?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kijk voor router vragen even in deze centrale router thread

routers kosten gemiddeld iets tussen de 60-100 Euro
    Daarnaast heb je eventueel een hub of (beter een) switch nodig 20-100 euro
    en wat kabels

Je kan ook je connectie gaan delen met je pc

zie de centrale thread internet delen .. het nadeel is dan dat je computer aan moet blijven staan als je live wilt spelen

dan heb je nog een netwerk kaart nodig (+/- 15 EURO + kabels)

NB als je een USB modem neemt ben je genoodzaakt om te werken via ICS (Internet Connection Sharing) internet delen via een computer

Als je straks weet welke provider je kiest kan je je vargen kwijt in de centrale thread van je provider ... zo blijft de kennis centraal ...

zie de centrale index

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou... Je hebt altijd wel een draadje naar je Xbox nodig, want een wireless aansluiting voor je Xbox is nogal kostbaar. Ik zou een zgn wireless router nemen en de modem en router bij de Xbox zetten. Je moet dan je PC van een wireless PCI kaartje en klaar is Kees.

De beste oplossing is dus gewoon tegelijk met je ADSL ook een wireless router kopen. Afhankelijk van de provider vallen de prijzen mee of tegen. Als je provider alleen losse modems verkoopt ga je elders een wireless router kopen.

Een wireless PCI netwerkkaartje koop je al vanaf pakweg 10 a 15 euro (Sweex). Als je een wireless ADSL router koopt zou ik voor de Linksys gaan. Goede kwaliteit voor minder dan 100 euro.

11. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx. BTW ik was eerst eckse boer

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina