hoe naar hoger level "Morrorwind"

Discussie in 'Algemeen' gestart door shinx, 6 mrt 2004.

1. shinx

shinx hokage power

Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas begonnen met TES3 Morrorwind. Hoe moet ik naar een hogere level komen? Hoe kan ik dat zien in m'n stats? Ken iemand me dat uitleggen?
    Ben net level 2 geworden maar moet level 3 halen voor verdere opdrachten bij Caius.

2. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet dan wat rond gaan lopen en beesjes afslachten, ook als je springt en en andere dingen doet krijg je vaardigheidspunten.
    Zodra je weer een bepaalt aantal vaardigheidspunten hebt level je.
    Dus gewoon met veel dingen tegelijker tijd bezig zijn level je sneller.

3. Bartho

Bartho XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ff wat andere opdrachten doen bij andere mensen en zo doende komje monsters tegen van jou level soort(nog is het moeilijk) en alsje lang genoeg door gaat komje wel bij level 3.

en hoeje dat ziet is niet zo moeilijk je gaat naar stats kijkt bij level en dan zieje rechts boven in(dat is bij mij dan) een soort balkje en dat laat zien hoever je bent voordatje level 3 word
    ik moet zeggen het is niet makelijk

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    je hebt 5 major en 5 minor skills uitgekozen, telkens als je een van die 10 verbeterd, krijg je zeg maar een "level punt" erbij als je hier van 10 hebt, moet je gan slapen en als je wakker word ben je een level hoger.

( als je een punt erbij krijgt komt dat als het goed is in je beeld te staan )

Deel Deze Pagina