heb je ook het gevoel dat naarmate je ouder wordt je steeds minder zin hebt om te gamen ,bijv je komt van school hardstikke vermoeid en uitgeput en je hebt een zware roefwerk erop zitten .....er is een lange weekend voor je en je denkt van:wat zal k nou s doen in m'n 2 vrije dagen ......je ziet je console naast de tv maarh je hebt gewoonweg geen zin om te gamen om een een of andere reden ( je hebt de vorige dag ook een nieuwe spel gekregen van een vriend).terwijl je 3 jaar geleden na schooltijd elke vrijdag tot 1 uur 's nachts volop zat te gamen ...ik zegh niet dat ik dit ook heb maarh hebben jullie het wel eens dat je steeds minder gamed en meerh andere recreatieve dingen doet......
Ik heb soms wel eens vervele ik me te pletter en heb dan gewoon geen zin om te gamen maarja ik game toch nog steeds vol op
waar jij het over hebt heb ik geen last van (ben 4 dagen per week vrij ) een kort daggie en een lang daggie naar school, zaterdag werken. dus tijd zat verder om te gamen (en te feesten en weet ik nog wat... )
Ik heb wel een beetje hetzelfde. Ik game toch wel minder dan eerst. Dit komt niet alleen omdat ik ouder word want ik game nog volop maar het komt vooral omdat je andere interesses krijgt. Nou wil ik zeker niet zeggen dat ik gamen niet leuk vind maar ik doe het gewoon minder.
Het leven van een student gaat niet over rozen heh... Maar over dat ouder worden gesproken, het hoeft niet altijd. Een van mijn beste vrienden, hij ruste in vrede, speelde op 52-jarige leeftijd nog volop games. Vooral Generals was favoriet, evenals andere RTS-spellen. Hij was er niet van weg te slaan af en toe.
Ja dat heb ik ook tegenwoordig. Vroeger mocht ik niet zo lang gamen als nu maar als ik de kans kreeg, dan ging ik wel. Nu heb ik soms gewoon zin om op de bank te gaan luieren. Als ik naar m'n oudere broer kijk: Hij heeft een berg aan games waar hij vroeg uren over kon zeuren en nu hoor je hem er bijna niet meer over. Maar dat heeft ook een reden, als je ouder wordt krijg je vanzelf interesse in meer dan je eigen wereldje met je console naast de tv. Er komen gewoon meer dingen in je leven die belangrijker zijn dan gamen. En dat besef je naarmate je ouder word
Het is nogal persoonsafhankelijk denk ik. Ik ben zelf inmiddels de 35 gepasseerd en heb een 'huisje boompje beestje' situatie. Desondanks zit ik toch nog zo'n drie avonden 2-3 uur op XBox live en meestal de hele zondagmiddag (6 uurtjes achter elkaar). Kortom: ik herken me er niet in. Als je het leuk vind om te gamen moet je er gewoon tijd voor vrijmaken. Wat wel jammer is dat er zo weinig "ouderen" op Live! zitten. Halo2 en Rainbow Siz zijn mijn favorieten maar helaas tref ik veelal kiddies die puur voor de punten gaan zonder ook maar enige tijd te besteden aan strategie e.d. De mogelijkheid binnen Live! om leeftijdsgroepen te selecteren zou dan ook zeer welkom zijn!
Over 6 dagen word ik 43 en ik heb nog nooit zoveel gegamed als nu. Op mijn leeftijd is uitgaan ook een beetje over, dus gamen is nu een toffe hobby. En toen ik jong was waren er niet eens games, dus ik ben de schade aan het inhalen.
Ik game al vanaf me 6de (ben nu 22) en ik speel nog steeds volop Alleen nu dat ik 45 uur in de week werk heb ik niet zoveel zin meer als ik thuis kom om die controller te pakken en te gamen.
ik game nog steeds even veel, alleen een spel houd me minder lang zoet..., bijvoorbeeld warcraft3, over de 2000 uur op gespeeld en nu speel ik op een spel maar max 60 uur op.
Mijn Xbox is al weken niet aangeweest (ook voedingskabel niet gefixed )...komt door combinatie van een leuker sociaal leven (jaja, Elite heeft de geneugtes des levens ontdekt ) en Rome Total War dat al mijn gametijd opeet... Maar ik heb geen geld meer om nieuwe spellen te kopen, dus ff wachten op halo 2 content download en dan is het gebeurt In de herfst maar ff budget games vissen
Dit komt bij mij ook voor(helaas). Het ligt eraan hoe je je voelt....................................................... :{ Meestal als ik een nieuwe game heb speel ik dan een weekje, maar dan opeens helemaal niet meer. En dan zijn er weer tijden dat je het wel regelmatig speelt . Maar sinds ik PES 4 en DRIV3R heb, doe ik niet veel andere games meer. Ik speel dus voornamelijk deze twee games. En heb er plezier aan. Het ligt er dus aan wat je voor games hebt en speelt. De ene spellen zijn langer houdbaar dan de andere. Fable speel ik nu ook heel erg weinig, komt denk ik omdat ik het uitgespeelt heb. Halo 2 ook minder....... Maar vreemd genoeg blijven de games op dit moment de free roam spellen (DRIV3R, GTA) en sportspellen (Amped 2, Topspin, PES 4) de meest gespeelde games bij mij. Niet alleen bij mij, maar ook bij m'n vrienden en m'n broertje. Aan de ene kant is het jammer dat je momenten hebt dat je weinig speelt :{ . Maar hier is simpel weg niets aan te doen. Hopelijk komt hier verandering in!?! Maar je hebt gelijk Blubba (deze keer wel, maar wat je over conker live and reloaded zei, nou nee...helemaal niet) Nou, groetjes