1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe passwoord veranderen van XP?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ErroX, 12 jan 2005.

  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou moet je niet gek kijken maar ik ben mijn passwoorden kwijt van mijn eigen account en tevens de Administrator account.
    Inmiddels heb ik al met een een of ander programma geprobeerd om het passwoord te resetten d.m.v een boot-diskette.
    Weet iemand een andere manier, of een programma die hetzelfde doet.

    Het probleem is dus dat ik niet meer op mijn harde schijf kom, Nog een klein probleem is dat ik op school zit en niet in bijvoorbeeld de bios kan.
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    jah, dat is echt f*cked up als je het mij vraagt, maar kan je dan in geen enkele user?
     
  3. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar Configratie scherm klik op gebruikers en dan dan de naam aan klikken bij wie je het password wilt verandern
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Eh... zover was ik ook al wel:+.
    Het probleem is echter dat op een of andere rare manier mijn passwoord niet meer werkt. Op mijn school werken we met swaps (hardeschijf in omhusel die je dan in de computer kan schuiven.) en ik heb hem vrijdag voor de vakantie nog gebruikt. Alleen nu werkt gewoon niks meer.
    Omdat ik ook via het standaard inlog scherm werk kan ik niet de passwoord hint tevoorschijn halen (toch?).

    -> er zijn 2 users ten minsten dat ik weet. Administrator dus en een gewone admin account. Heel maybe dat er nog een is maar tja.. dat weet ik nu niet:mad:...


    edit Je geloofd het nooit, maar ik ben er weer in;)
    Bedankt nog trowuens;)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2005

Deel Deze Pagina