Dit is een vraag voor diegene die KOTOR 1 hebben uitgespeeld. Toen jullie in Star Wars Knights of the Old Republic te horen kregen van Lord Malak dat jij de vroegere ''Jeweetwel'' bent, hoe reageerden jullie dan ? Zagen jullie dat aankomen en waren jullie dan teleurgesteld ? Mijn reactie was een overweldigend gevoel dat me zei dat ik mijn titel moest terug opeisen, wat ik ook deed op het einde van het spel Vertel eens wat jullie dachten
Ik dacht: als je dat niet in een spoilertag pleurt zou je het plezier voor veel mensen kunnen verpesten. Dat dacht ik.
Alsof jij er last van hebt opeens, en ook die andere "vele mensen" want die game is al X maanden uit(als het niet jaren zijn). Mij maakte het waarschijnlijk niks uit omdat ik niet zover ben gekomen met KOTOR
Dankje :{ Heb ik deze game net weet ik de storymode al.Plaats dan een spoiler en een waarschuwing dat de cloe erin staat :{ . Ik speel hem nu pas voor t eerst omdat ik hem pas heb gekregen.
Waarom post je dit niet in een van de vele KotOR threads? Klik hier maar eens om te zien hoeveel threads er al zijn die over KotOR gaan.
En ik dacht: Waarom zijn hier zo veel wannabe-mods? Dat dacht ik. Qlimaxter geeft een linkje met threads over Kotor, graag in de goede je vraag stellen met gebruik van de [spoiler ] tags. Deze kan dicht.
sorry mensen ,wist ik niet, ik wilde niks verklappen, ik wilde gewoon ieders dolle gedachten weten over Jeweetwel