Hoe sexy zijn jonge vaders?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Q-Dancer, 13 nov 2003.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Als ik mij met mijn dochter (3 mnd) op straat, in de supermarkt of waar dan ook begeef -en mijn vrouw is niet in de buurt!- word ik letterlijk besprongen door hordes vrouwen, die allemaal tegen dochterlief gaan staan kirren en dan vervolgens mij mij de wederwaardigheden van het baby's verzorgen willen doornemen.
    Meestal zijn het van die Mien Dobbelsteen-achtige types, maar het komt ook regelmatig voor dat ik word aangesproken door dames die echt leuk zijn. Toen ik nog 'available' was, heb ik dit nooit meegemaakt. (Ja, op vakantie in Schotland, maar die dames waren niet bepaald leuk).

Overigens ben ik niet de enige jonge vader die ervaring heeft met bovengemiddelde belangstelling van het andere geslacht. Van vrienden met baby's hoor ik dezelfde verhalen.

Zijn er meer jonge vaders met deze ervaring? Wat vinden de dames ervan?

2. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dan geen vader maar ik moet nog wel is oppassen op hele kleine kinderen bij ons in de buurt... maar op de 1 of andere manier trek je toch meer aandacht. 't zal wel schattig staan ofzo ik weet het ook niet....:cool:

3. Skycraper

Skycraper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe versier truc * Hey mag ik even je kind lenen ben zo terug :)* en dan avondje stappu.... :D

4. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet wel dat ik meer aandacht van meiden krijg als ik een vriendin heb 8)

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik gebruik foto's van mn nichtje en neeftjes voor dat doeleinde.
    Ik laat ze een keer die foto zien vertel wat verhalen hoe lief ik wel niet tegen ze ben enzo.
    En zo laat ik mijn softe kant zien.

6. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Een man die hand in hand met zijn kindje loopt, of
    achter de kinderwagen loopt is inderdaad aantrekkelijk..
    Het heeft niets met uiterlijk te maken, het is op een of andere
    manier vertederend..
    Als ik zo'n man zie lopen denk ik ook vaak ..awww, lief!!!

Als de moeder erbij is, is het anders, het gaat er juist om
    dat de man alleen met zijn kind is...dat is het
    aantrekkelijke I quess...
    Het is moeilijk uit te leggen..

Je gaat er denk ik onbewust van uit dat dit een man is
    die graag tijd met zijn kinderen doorbrengt en
    ontzettend lief voor ze is... en vooral dat laatste,
    een man die lief en leuk met kinderen is, is
    erg sexy :9
    Dat geldt trouwens ook vaak voor een man die lief
    voor dieren is (tip voor de mannen)

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Als je met kinderen omgaat, laat je inderdaad je tedere kant zien en dat wekt interesse bij vrouwen.

Ik merk het soms zelf ook; ik kan goed met kinderen omgaan en dan kom je toch eerder en op een leukere, spontanere manier in gesprek met een leuke dame dan wanneer je laat zien dat je 15 bier in een uur achterover kunt slaan :)

8. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WTF Dit gaat ook nergens over ja

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gejat van FokForum ergens :{

10. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin! |:-

11. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit over?? beetje ziekelijk niet? Doe je met een vrouw hetzelfde als met een kind?? of andersom?!!? gtvrdmm|:-

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26

Is dit lief of niet? dames?

13. DeltaOne

DeltaOne Guest

jaman veel dames hier..wacht even op reacties enzo..

14. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben die rechtse btw net terug van een slopende vakantie. Vandaar.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Veel van mijn vrienden die een serieuze relatie hebben beweren dat je meer aandacht krijgt van vrouwen als je niet single bent. Ik denk zelf dat het alleen te maken heeft met het feit dat je dan zelf minder moeilijk doet als je contact maakt met vrouwen. je hebt immers al een vriendin, en voor vrouwen kun je nu ook gelden als shopnicht ;)

Dat vrouwen mannen met een kind interessant vinden spreekt voor zich. Een man die zich in zijn eentje om de kinderen bekommert is natuurlijk ideaal voor ze.

16. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de vrouwen het kind interessant vinden. Nier de man, die hoort er toevallig bij.

Bijvoorbeeld als je met een jong hondje op straat loopt komen ze ook als vliegen op je af.

17. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe oud ben je?

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik moet dan toch maar dat 18 jarige oagandese meisje gaan adopteren. Dan krijg ik vast meer sjans.

Ik denk dat er wel wat inzit dat het kind gewoon erg schattig is.

Ik krijg zelf overtollig veel aandacht van meisjes van rondom de vijftien, misschein krijg ik ook eens wat aandacht van vrouwen van mijn eigen leeftijd als ik een kind met me meedraag.

19. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    volgende week za moet ik helpen oppassen, je moet er wat voor over hebben he?

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik ben 19, en heb zelf geen kinderen voorderest, ik kwam deze thread tegen op het FOK! forum, en heb hem ff hiernaartoe gesleept omdat er volgens mij nog wel een leuke discussie uit voort zou kunnen komen, dan wel in een andere setting als dat van vaders met kinderen, maar bijv. jongens die een vriendin hebben en dan opeens een stuk aantrekkelijker zijn voor de damens :)

Deel Deze Pagina