hoe sluit ik computer aan op tv

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door matn, 30 dec 2002.

1. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor kabel moet ik hebben om mijn tv als beeldscherm te gebruiken? Hoeveel kost zo'n kabel? En waar kan ik hem kopen?

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je een Grafische kaart hebben die dat ondersteund.

1. XBW Player team zijn de players hier:p .
    2. Dit topic gaat naar het overige games/pc forum.

3. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een videokaart met TV out?

4. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel zo'n kaart maar niet zo'n kabel en huub en ik zijn hier de players=(

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, tuurlijk......maarja.

Als je video kaart dit ondersteunt, zou je eigenlijk zo'n kabeltje erbij moeten hebben gekregen, bij mij gaat ie eerst via de VCR, en dan naar de TV.
    In PC winkels (Regenboog, Dynabyte etc.) kun je wel van die speciale kabels kopen waarmee hij direct naar de tv loopt.

6. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kosten die dingen

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hangt een beetje af van de kwaliteit en de lengte van de kabel. De meeste TV-uitgangen zijn S-VHS, als je dat ook op je TV hebt kan je hem zo aansluiten met een kabeltje van ongeveer 10 tot 20 euro, zo niet dan moet je ook een connector voor scart hebben. Je hebt ook complete kabels die S-VHS aan de ene kant plus een mini-jack (voor het geluid, gaat in de output van je geluidskaart) hebben, en scart aan de andere kant, kosten ongeveer 25 euro voor 5 tot 10 meter.

8. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel 20 meter nodig:{

9. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    simpel rekensommetje dan toch :)

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    denk er wel aan dat hoe langer de afstand, des te slechter de kwaliteit van het beeld wordt.

Misschien dat je dan meer hebt aan een draadloos systeem. Zender + ontvangertje, kost iets van 60 of 70 euro, ietsje duurder, maar geen kabels meer nodig...

11. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    kheb gewoon zon audio kabel gehaald bij mm rood en witte

die met geel voor beeld zijn moelijk te vinden (toen)
    gewoon de rode in zon scart geval gestoken en in mn video kaart en whola perfecte beeld kwalietiet

betaalde toen 18 gulden ofzo mischien wel minder :{ 10 m snoer heb ik ong

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    kan, maar de meeste videokaarten hebben geen composiet, maar S-vhs aansluiting als TV-out. Dan moet je echt een aparte kabel hebben.

13. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook het beste via s-video (s-vhs) aansluiten, dat is het beste wat je eruit kan halen. Maar natuurlijk, hoe langer de kabel hoe slechter het beeld, het maakt dan ook absoluut niet uit wat voor beest van een videokaart je ook hebt. Zolang die maar video-out ondersteunt, zou die het wel moeten doen. Naar mijn mening heb je tegenwoordig zelfs kaarten van ca. 50,00 met tv-out, met s-video aansluiting.

Deel Deze Pagina