ik bijvoorbeeld het spel verkocht die ik wou verkopen. dan wil ik mijn thread graag sluiten. maar hoe doe je dat?
Dat gaat niet enkel moderators kunnen treads sluiten, wat je wel kunt doen is een PM sturen naar een moderator en vragen dat hij er een slotje opzet!
In Xbazar kan iedereen zijn eigen thread sluiten! Scroll helemaal naar beneden, rechts onderin staan dan de "thread options"hier kan je hem zelf sluiten.
X-bazar -> kan je zelf doen (rechtsonder) Andere fora -> dat wordt door mods gedaan als thread tegen het beleid in is.
Je kan het toch zelf doen.... Als ie niet gesloten word hebben de mods daar een reden voor, je merkt het vanzelf wel als ie dicht is.
Heel de tijd, overdrijf je nu niet een beetje? Je hebt toch geen honderden threads lopen? En je hoeft geen pm's te sturen om een thread te sluiten, mods bepalen zelf wanneer ze een thread sluiten en in X-bazar kan je het duus wel degelijk zelf doen.
Wat loop jij nou ouwe dooie threads op te graven waarvan het antwoord allang gegeven is?!?!? Ga alsjeblieft wat anders doen, vissticks bakken ofzo :{