Ik wil wel Halo online spelen en heb gehoord dat het 30€ zo ongeveer gaat kosten. Maar mijn vraag is gaat het wel snel? Dus zoals je twee player speelt op de xbox of gaat het langzamer zoja hoe langzaam?
ligt eraan wat voor connectie je hebt (met een trage modem gaat niet) dus als je kabel of Adsl hebt is altijd nou nog mensen zoeken die ook kunnen spelen :r
'ik heb gehoord' Van wie dan? Het gaat GEEN €30 kosten. Het wordt waarschijnlijk in Amerika 10 dollar ofzo..
Nou die snelheid valt soms ook vies tegen. Soms is ie veel te traag, maar dat kan ook aan @home liggen. Een game hoste lukt me bijna nooit fatsoenlijk, joine wel...
Zou ik nog een antwoord kunnen krijgen. Want voordat ik een netwerkkaart en een cross over kabel ga kopen wil ik wel eerst weten of het een beetje snel gaat. Verder heb ik kabel verbinding dus hoe snel gaat het?
Tja, dat wisselt nogal met wie je speelt en waar die is. Ik heb bij Gamespy hele slechte pings, maar met Xboxconnect stuk beter. Gaat op zich prima, maar soms zit d'r iemand met een slechte connectie bij en dan gaat het langzamer. Ik zou die boel gewoon kopen als ik jou was. ZO duur is een netwerkkaartje tegenwoordig ook weer niet.