ik heb een probleempje ik heb The elder scroll 3: morrowind game of the year edition gekocht daar zit tribunal en bloodmoon bij maar hoe speel ik die is mijn vraag? wie kan me helpen?
Je hebt ze allemaal geïnstalleerd mag ik aannemen? In dat geval moet je gewoon de Morrowind-CD gebruiken (dus niet een van die uitbreidingen) en dan kan je op de volgende manieren beginnen in resp. Bloodmoon en Tribunal: 1) reizen naar Khuul, daaruit kun je met een boot naar Solstheim; 2) op een gegeven moment wordt je in je slaap aangevallen door een assassin, praat met een persoon die je kunt vinden in Ebonheart voor verdere instructies naar de Tribunal-stad.
Solstheim is het eiland van de uitbreiding Bloodmoon. En hoe je dat anders te weten moet komen? Veel spelen en zoeken op internet GameFaqs stikt in de documentatie over Morrowind GotY.
hoe hij heet weet ik neit meer ( te lang neit gespeeld) maar hij staat daar ergens in het kasteel, hij teleport je dan. (als ik me niet vergis op de 2e verdieping)
Niet helemaal goed. Die vent stuurt je naar een vrouw in het Ebonheart Castle, en die teleporteert je naar Mournhold.
weeten jullie wat het sterkste wapen en armor is? ik gok het Umbra Zwaard en armor weet ik niuet echt
Hey ik wil hem gaan kopen voor de pc maar bij bol.com heb je 5 versies klik welke is het best en welke systeem eisen raden jullie aan?