hallo, ik heb miss een vreemde vraag. Gister xbox live gold gekocht voor mijn zoons voor 3 mnd. Verbinding werkt perfect maar waar kunnen ze hun games spelen die op cd rom staan? Wat moet ik dan aanklikken...??
Het spelletje staat op een dvd, als je de xbox aan doet start hij op in het zogenaamde dashboard. Er van uit gaan dat je het nieuwste dashboard hebt: het icoontje links boven in de hoek is gevuld met een afbeelding van het spel wat in de xbox zit en kan worden aangeklikt om te beginnen met spelen. Je kan ook de 360 aan doen en het spel na het opstarten er in doen/de tray even open en dicht doen. Dan start het spel vanzelf. Ik hoop niet dat ik nu een troll aan het voeren ben
Ja dat werkt!! Nu wil ik graag een ander account aanmaken. Moet ik dat op de pc doen of kan dat ook via de xbox?
je moet een geldig live/hotmail adres hebben, verder kan het denk ik beide. Maar dat weet ik niet meer zeker, is alweer 7 jaar geleden (precies zeven jaar trouwens! )
Nou dan ga ik het opnieuw proberen, bestaand email adres (hotmail) werkt niet... Nieuw aangemaakt mail adres werkt ook niet :-(( Maar zal wel goed komen ...! Dank je wel voor je reactie !