Ik ga dus waarschijnlijk het Dolby set... Logitech 640 kopen maar kan deze set nu gewoon achter in mijn Xbox aansluiten of aan mijn tv Wil iemand hier mij meer informatie over geven?? Zal namelijk niet weten hoe dat moet
Advanced Scart Cable kopen. In die kabel zit een klein kastje, daar kan je een optical cable (toslink geloof ik) indoen die je moet verbinden met de optical/digital IN van je dd5.1 decoder. Het geluid komt dan dus uit je decoder. Eventueel kan je ook je TV nog eens op je decoder (weet niet precies hoe dat met je aansluitingen zit) aansluiten om ook dat geluid uit de 5 boxen te pompen (hoewel dta geen dolby digital is dan natuurlijk).
Hoeveel duidelijker kan ik zijn? Dus zo'n advanced scart cable kopen ja, en kijken of er bij dat Logitech setje zo'n toslink kabeltje zit.
de 640 set heeft volgens mij geen decoder die moet je er dus ook nog bij kopen. Als ik jou was zou ik voor het thrustmaster of creative 5500 setje gaan
DUS undertaker_fm DIE SET GEEFT JE GEEN DOLBY DIGITAL GELUID, MAAR DOLBY SURROUND. DENK EERST NOG MAAR EENS EEN KEER NA OF JE HEM KOOPT! Ik snap trouwens ook niet waarom deze gereviewd is in XBM, es ff vragen (als dat nog niet gebeurt is).
Zoals al eerder gezegd is: er zit geen decoder bij. Met een decoder geven deze boxen toch gewoon DD 5.1?
Zit bij die set geen decoder? (dunno, ken die set niet nml) Overigens maakt het geen zak uit wat voor boxen je op een decoder zet, zolang de decoder maar dd5.1 ondersteund. Uiteraard is het verschil in kwaliteit qua boxen wel te horen.
koop gewoon de logitech z-680, ben je overal vanaf, alle benodigdheden zitten daarbij, inclusief versterker. mzzls