De Xbox is me eerste console, en ik heb ook nog nooit een lightgun gehad, maar het lijkt me wel al zeer sfeer om met zo'n gun flink te gaat schieten, maar hoe weet je xbox waar je richt en schiet?! Als je nog al flink beweegt in je kamer, en je inleeft in de game hoe?!?!
Geen Id eigenlijk wel weet ik dat sommigen niet op een 100Hz tv werken.. Zapper van de NES bv werkt niet op een 100Hz tv
Waar maken jullie je zorgen om zelfs die gun van de cdi doet het op mijn 100hz tv dus ik denk dat ie dat echt wel gaat doen. En hoe die werkt nou er zit een knopje bij je wijsvinger en als die induwt en goed richt gaat er iemand dood op het scherm Nee ff serieus je moet hem eerst calibreren (precies in de hoeken schieten van de tv) zodat het spel weet hoe groot je tv is en dan berekent ie de groote ertussen en weet hij dus precies waar je richt. Ik denk zelfs dat omdat de xbox widescreen support heeft. Dat ie zelf ziet (als je bij opties widescreen heb gezet) dat je een widescreen hebt.
Volgens mij zit er een soort van licht sensor in de gun (soort van camara) die berekend dan de coordinaten.... en dat doet ie nu op 60 herz.... om het op 100 herz te laten werken heb je dus een veel snellere sensor nodig..... Correct me if i'm wrong.... heb het ook maar een keertje vaag gehoord....
Zoiets is het inderdaad. Die sensor vangt de desbetreffende kleur op van de TV en kan zo berekenen waar je mikt.
eeeh nee. dan moeten namelijk alle kleuren uniek zijn. het heeft te maken met de beeldlijnen van je tv, die worden namelijk 50x per seconde ververst (op een 50hz tv, ik ken namelijk nog geen light gun die op een 100hz tv werkt) om precies te zijn 25 beelden per seconde. eerst een even beeldlijn (sync puls) dan een oneven beeldlijn (sync puls). ik weet niet precies hoe het werkt maar het heeft te maken met deze beeldlijnen. (Ik heb het wel eens ergens gelezen, maar niet onthouden) en de test schoten zijn dacht ik voor het syncroniseren van de light gun en de tv.
letsbee.... u not live in Korea... Because the time in korea is now nearly 5:00 AM.... Dammit, don't u need to sleep!!!
,,,,,,, i live in south korea!(seoul) the school vacation 6.27~ 9.1 so i am sleep (am9 ~~ pm 5) korea time. the present am 5:52
OMG.... in the past few days i went to sleep at 4 am, and you normaly wake up at 5 am..... dammit.... it must be hard in korea.... What's your age? u never go out, to have fun?
What's this? Jebus??<--Jebus?? sorry i don,t know i know ducth site xboxworld. kobold( Mirik Smit) my good friend and i hope.. 2004 hiddink come back korea coach
/me throws some english study books into xboxworld Ah please! Go! And learn some english before you try to talk.. ]:-
if you knew beter you would know he's from korea and has problems with grammer. Who doesn't? Keep posting letsbee.
So we can post everything in english over here?! It's a Dutch Xbox site for crying out loud! But Letsbee.. I wasn't talking about you're english