[XOne] Hoe werkt het precies...?

Discussie in 'Games' gestart door Assimarakis, 8 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assimarakis

Assimarakis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat het precies in zijn werk...???

Mijn X-box staat beneden in de woon kamer, boven staat een pc.
    Beneden heb ik de aansluiting van ADSL (planet).
    Heb net kabels getrokken en met heeeeeeeeeeel veeeeeeel gevleok en getier is dat een beetje knap gelukt, ik begin daar dus niet weer aan om tussen pc en xbox een kabel te trekken.

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wil niet lullig doen ofzo hoor.......

......maar wel eens gehoord van internet die de mogelijkheid geeft om dit soort dingen heeeeeeeeeeeeeel simpel te vinden.

OF GEBRUIK DIE GVD ZOEK FUCNTIE HIER

dank u

3. Assimarakis

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dit anders een forum voor chewbakka...???

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je moet een router hebben, als je slim bent zet je die beneden neer. Gebruik idd de zoekfunctie, er zijn op het forum genoeg topics die het hoe en wat van zoiets uitleggen.

@Chupa, kalm een beetje, die jongen is nieuw hier.

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok sorry daarvoor. Maaar op dit forum kan je genoeg info erover zoeken.

Suc6

WIE? OOOOOoooo die aap van starwars. Op interner kan je ook vinden wat een Chupacabra is .............. pfuh.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Goed, ik zal het zo goed en zo kwaad als ik kan toch maar ff voor je uitleggen :)

Zoals ik al zei, het makkelijkst is als je een router aanschaft. De router zet je dan beneden neer bij je kabelmodem. Vanaf het kabelmodem gaat er een klein patchkabeltje naar de uplink poort van je router. Vervolgens sluit je de kabel die normaal gesproken van je pc naar het modem liep aan op de router (van pc naar router dus). Tenslotte moet er dan nog een kabel komen die van de router naar de Xbox leidt. Ook dit is gewoon een standaard Cat5 RJ-45 kabel, zoals ie ook naar je pc loopt.

Hardwarematig moet je het op deze manier voor elkaar hebben. Hoop dat je er wat aan hebt!

7. Assimarakis

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ADSL met een USB Modem

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok, vergeet het routerverhaal dan maar, tenzij je een USB-router aan wilt schaffen, die vrij prijzig zijn.

mogelijkheid is om een netwerkkaartje in je pc te zetten (als die er al niet inzit), en dan een crossed-cable (let op: dit kan niet met een standaard rj-45 kabel!) van je xbox naar je pc te trekken.

Of je moet draadloos gaan werken, is wel een stuk duurder, maar dan heb je tenminste geen last van kabels :)

9. Assimarakis

Leuk Bevonden:
    0
    [

WIE? OOOOOoooo die aap van starwars. Op interner kan je ook vinden wat een Chupacabra is .............. pfuh. [/B][/QUOTE]

O die geitenneukers

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan ook ff in de centrale thread kijken ... en dan de topic van je provider zoeken of router/modem enz

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina