Hoe werkt SSBM??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WiXX, 8 mrt 2003.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het spel maar zonder boekje, kan iemand mij uitleggen hoe het werkt en wat de bedoeling is? En waar kan ik zien wie voor staat want ik ben nu maar wat op knoppen aan het rammen.

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HAHA welk spel is dat SSBM?

Super Steel Battalion Manager?????????

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    super smash brothers melee (gamecube section)

4. gegron

gegron Guest

eeuuh kijken bij options controller instellingen
    bevalt de gaycube

5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je springt iig met de grijze knoppen, de Y en X volgens mij, met de A kan je je special move uithalen en de B is gewoon een klap oid uitdelen, maar die kan je weer lang ingedrukt houden, dan worden ze harder enz. enz. Gewoon springen en heel veel knoppen tegelijkertijd indrukken en niet vergeten de richting aan te geven.....total chaos baby!

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem niet maar hij is echt wel cool. Echt mega controller

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    ach hou je bek toch is stomme XBOX n00b|:-
    jij geeft XBOX-ers een slechte naam:mad:

kijk anders is op www.gamefaqs.com
    daar staat misschien wel iets

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel een spel met een complexe besturing uitgezocht om zonder boekje te kopen zeg.. nouja, komtie:

linkse pook: sturen en springen (laaste is niet aan te raden, kan namelijk ook met X en Y)

A knop: normale aanvallen uitdelen

B knop: speciale aanvallen uitdelen

L of R: blokken (in combinatie met de een richting van de linker pook opzij rollen.. waardevolle skill! leer deze gebruiken!)

X of Y: Springen, je kan 2 keer springen.. als iemand je wegslaat, kan je ook nog een keer springen.. met Up+B kan je nog een 'derde sprong' proberen die veel characters hebben..

rechterpook: werkt alleen in VS mode; Smash aanvallen uitdelen in de gewenste richting..

Technieken:
    Sterke aanvallen: geef een richting aan met de linker pook en druk op de A knop.. je geeft nu een wat sterkere aanval in de gewenste richting

Speciale aanvallen: iedere richting (ook stilstaand) + de B knop zorgt voor een andere speciale techniek.. mario kan vuurballen schieten en tornadootje spelen etc, samus kan haar laser opladen en bommetjes leggen etc.. enz enz..

Blokken: met L + R kan je blokken.. zowel op de grond als in de lucht.. als je op de grond staat en je blokt, en drukt ook nog eens naar Beneden.. dan doe je een sidestep dodge.. zelf vind ik dit een iets minder geslaagde techniek..

De Smash aanval:
    LEER DEZE GOED! BELANGRIJKSTE SKILL IN HET SPEL.. Geef een tikje in de gewenste richting en daarna de a knop! je kan hem opladen door de a knop ingedrukt te houden..

hoe meer procent schade iemand heeft, des te makkelijker kan je hem het speelveld uitslaan..

chek: How to Play bij Data (ofzo) om hiervan een filmpje te zien..

nu krijg ik bezoek.. leg straks nog wel wat meer uit..

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet zien wie er eerst staat.. met Z kan je mensen beetpakken.. als je daarna een richting aangeeft gooi je hem/haar weg..

speel de 1p mode (en doe andere dingen) om 'chalengers' tegen te komen.. versla die en je krijgt het desbetreffende character..

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem 2de hands gekocht en er zat geen boekje bij

11. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan de bladzijdes wel een keer inscannen en naar je toe mailen.

Deel Deze Pagina